Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

Dagens vägning.. En dag senare!

Av Ida Söderblom - 22 oktober 2011 09:14

det var då faaan.. när man har verkligen har "skött" sig, då visar vågjäveln plus!? och inte var de lite heller.. jag kan faktiskt inte förstå de här.. :(


22 Oktober

+1,8 kg


ja, jag har egentligen inget att säga om de här.. jag vet inte vad jag ska säga, jag är sjukt besviken och kan inte förstå.. den härliga veckan vi kvinnor har en gång i månaden är på G, men kan det verkligen vara så mycket plus pga de? Jag vet att jag brukar samla på mig vatten, men 1,8 kg är sjukt, helt sjukt! :(


jag behöver verkligen inga pekpinnar just nu, för jag har ätit alla mina mål, druckit mina 2 liter vatten om dagen och motionerat.. dock bara ett gympass, men det har varit vardagsmotion de andra dagarna.. :(

 
 
Joanna

Joanna

22 oktober 2011 09:27

Var inte allt för besviken, men jag vet hur det känns! Jag är lika dan den perioden i månaden, så du är inte ensam! Vet en del som kan gå upp 5 kg rakt av när den "roliga veckan" är på väg. Så håll ut!
Kroppen kan verkligen samla på sig sjukt mycket vätska!

Kämpa vidare, du är jätteduktig!
Kram

http://Kiikop.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Josefin

22 oktober 2011 17:52

klart det inte är roligt med plus, men herregud, du har ju haft nästan uteslutande minus sen i vintras och du är ju grymt duktig! det kan ju inte alltid gå som man vill. hur som helst är du grymt bra!

 
Helena

Helena

22 oktober 2011 17:57

Hej,sänder lite kramar till dig i höst rusket. Tyväär blir det såhär ibland,det kunde skilja ibland 1-2 kg från en dag till en annan för mig...Är det på väg dagen är det ju inte roligt.

Fortsätt lika som du gör och det kommer rasa bort igen
kramizar

http://hea71.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maria

24 oktober 2011 14:12

Kämpa på gumman!!! Nästa vecka har det rasat av dig, det är jag säker på!!
Och helt klart, du kan lägga på dig en massa kilon när det är den tiden i månaden! tro mig, jag vet!;)

You go girl!!! Vi kämpar tillsammans!!;)

Kramar i massor till dig!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards