Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Ida Söderblom - 11 augusti 2011 18:25

aaaah! :) jag börjar få spagetti-ben nu ;) och vet ni hur man botar det mest? man går ännu mer.. gå gå gå gå gå gå gå gå! heheh.. iaf så äre så för mig..


det blev en ordentlig promenix idag för mig och Johanna.. :) riktigt härligt.. och solen valde att göra oss sällskap så det var bara till att ta av sig tjocktröjan och hålla värmen genom att gå ännu mera ;) haha..


men det är fortfarande ingen som inte är vän med mig på fejjan som har vågat kommentera om hurvida ni kan få fram kartan över hur vi har gått när ni klickat på länken jag har lagt in? fegisar ;)


snart är Eriik hemma.. och om jag har tur så får jag med mig honom ut på en kvällspromenix oxå.. ;) stegräknaren står redan på över 12000 steg.. men några fler kan ju aldrig skada..

dessutom äre ju vägning imorgon.. och jag hoppas verkligen på ett minus..


Johanna räknade även ut att vi har gått ca 1,9 mil den här veckan, ungefär så långt som det är ut till sommarstugan.. ;) så vi tänkte att vi måste ju gå hem oxå.. så vi tänkte att vi kunde gå lite promenixar nästa vecka oxå..

men nu ska jag slöa lite i soffan framför tvn innan Eriik kommer hem..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 11 augusti 2011 11:54

uuuh.. tiden går på tok för sakta idag! vill att klockan och dagen ska springa iväg så det blir ikväll nån gång så Eriik kommer hem! :)


det var finväder när jag vaknade imorse, men sen kom det dära regnet igen.. men nu verkar det bli fint igen.. den blåa himlen kommer fram mer och mer :)


så vad är dagens planer? jo, tvätta lite gran.. sedan bär det av ner på byn.. hade tänkt gymma men mina axlar mår fortfarande inte bra.. får se om det kan bli nå i helgen istället.. så kanske Eriik kan följa med :)

måste iaf in på AF och lämna in lite papper, får hoppas på att de kan få fingrarna ur så jag får pengar innan räkningarna ska betalas iaf..

annars så blire nog en promenix med Johanna om vädret håller i sig, vilket jag hoppas på.. :)


har även börjat pyssla med en julklapp ;) jag tänker vara ute i riktigt god tid i år, så pengar och tid räcker till.. jag älskar julen och att få ge bort julklappar! :)

men nu äre dags att hänga den första maskinen..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 11 augusti 2011 10:28

urk.. jag måste verkligen försöka kliva upp tidigare på morgonen så jag får in min frukost vid kl 9.. för som det är nu är jag vaken då, men väljer att ligga kvar i sängen och läsa.. mest för att det är skönt, och för att boken är spännande.. :P


men nu är klockan halv elva.. jag äter mellis halv tolv.. men men.. det ordnar sig alltid på nå sätt.. det dumma är ju bara att jag får skjuta på alla mål och vara vaken så länge.. men jag är iaf noga och äter alla mina mål :)

men just frukosten är jobbig att få in.. fast å andra sidan har jag aldrig varit någon frukostmänniska heller..


imorgon äre dags för vägning.. igen.. känns som igår ;) haha.. jag hoppas då verkligen på minus iaf.. det har ju bara varit ett gympass, utan rodd..

däremot så hare ju varit bra promenixar och mat, förutom nån liiiiiten bit kladdkaka ;)


nu ska jag ta och slänga in nån tvättmaskin så jag har nå rent å fint att ha på mig när min snygging är hemma i helgen :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards