Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Ida Söderblom - 29 augusti 2011 23:02

har haft en tvkväll med mammi och moster med tända ljus :) mysigt! nu när det blir mörkt om kvällarna så äre så mysigt att tända ljus.. och det går åt massor massor massor med ljus hos oss under de mörka delarna av året.. ;)

nu äre dags för sängen, ska verkligen försöka ta mig ner på gymmet imorgon.. känns dock som att det är en förkylning på G :(

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 augusti 2011 19:44

det blev kycklingwok till middag :) tänker göra födelsedagskyckling när Eriik kommer hem på torsdag eftersom han oxå älskar det.. ;)


annars har jag plockat undan lite på gården idag, stängt igen alla dörrar på rucklet förutom in till veden så luften får gå igenom där.. fått undan däcken som låg ute.. men nu behöver jag ett släp att lasta det som ska på tippen..


annars så är min kväll räddad eftersom "Halv Åtta Hos Mig" börjar om ikväll :) alltid roligt att kika på och få lite inspiration till både hem och mat..


har även hunnit med att göra 3 matlådor till herr Nilsson.. :)

men nu fortsätta kika på tv..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 augusti 2011 15:43

så fort jag ska baka något så brukar receptet vara borta.. så nu har jag köpt mig en receptbok och börjat skriva upp massa recept i den :) då har jag ju alla på samma ställe så jag slipper leta.. förhoppningsvis ;) haha..


annars har det inte hänt så mycket idag.. det blev inget gym för mig.. har varit social med mammi och moster istället :) suttit ute på altanen i solen och pratat massa har vi gjort.. vet inte hur många koppar kaffe de har druckit ;) haha..


nu börjar det bli dags för att förbereda nån middag :) kyckling står på dagens meny.. frågan är bara om jag ska göra födelsedagskyckling eller kycklingwok?

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 augusti 2011 05:16

Till Eriik: Att forma om ditt täcke till en kropp bakom min rygg börjar nu bli en vana och jag är snart expert på att inbilla mig att du ligger där och håller om mig.. Men jag saknar tamnen mer än massor.. Älskar dig underbaring! <3 <3 <3

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards