Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Ida Söderblom - 17 augusti 2011 23:26

just jaaa.. jag väljer att väga mig en dag tidigare den här veckan för att slippa ta med min egen våg till Sundsvall..

jag är sjukt "rädd" för att det inte ska vara nå positivt besked.. :/ det har gått så bra nu länge, så det skulle inte förvåna mig om det kom en platå snart..

men men, det märker vi imorgon :) Natti!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 augusti 2011 23:22

sjukt trött! sitter här framför tvn med datorn i knät och håller på att somna, så jag tror faktiskt jag ska gå å sova snart :P


har varit på gymmet idag, gick sjukt bra.. ökade på vikten på en till maskin.. pratade med ägaren om lite proteinpulver som jag funderar på att köpa och byta ut mellisar med..

fick även punka på väg ner på byn, så på med reservdäcket.. uscha, aldrig roligt..


Johanna och jag har även bakat pizzabullar.. :) färdkost till imorgon.. jag har även handlat till pastasalladen jag tänkte göra.. bilen är färdigtankad..

så vad som återstår imorgon är att packa, fixa några smycken (hoppas hoppas hoppas beställningen kommer imorgon) och handla bröd :)

sedan bär det av till Sundsvall och mammi.. längtaaar!

nu sova.. nattinatt! :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 augusti 2011 12:26

det är skönt att vakna tidigt och hinna med en massa grejer..

jag har pysslar på i köket och fixat massa matlådor till Eriik, och även några till mig själv :) det är lite roligt att det lilla som blir kvar i kastrullen som man tänker att det här är inge att spara, ja det räcker till en måltid för mig typ :P 0,5 dl skinksås, 0,75 dl pasta och 0,5 dl grönsaker.. perfekt! :)


nu äre dags att åka ner på gymmet.. hoppas det går lika bra som förra gången.. men det återstå att se om det blir nån promenix efter, det regnar massa här i tvärån :(

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards