Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Dagens vägning..

Av Ida Söderblom - 4 februari 2012 14:00

som jag skrev igår så fick det bli vägning idag istället då det vart lite stressigt igårmorse.. jag hade då inte hoppats på nå bra resultat, men jag kan inte låta bli att bli besviken.. men jag har bara mig själv att skylla..


4 Februari

+0,5 kg


500 jävla gram upp.. men men, ingen motion alls under veckan och dåligt med vätska och sömn.. jaja, nya tag igen.. men när de är 39 grader kallt ute så är inte nån promenix att tänka på.. och jag känner mig inte kry nog för gymmet.. får se hur de blir till veckan, ska troligast jobba nån dag iaf, tills David fått sitt leg..


Sedan är jag sjukt sötsugen.. choklad, godis, glass.. ja, de mesta vill jag ha! det värsta är att stå emot när man har hemma.. får nog trycka i Eriik det istället ;) haha..

Nu duschen, senare blire ner på byn å äta palt hos svärmora.. :)

pusspuss

 
 
Ingen bild

Maria

4 februari 2012 16:41

Nya tag igen bara Ida!!!:)
Funderat på att ställa undan vågen ett tag? Bara ett tips.....;)
Jag har gjort det och tycker det är såååååå skönt!!!

Vet hur det är med sötsug....... Det går banne mig inte att operera bort!!!:) Bara att kämpa på!!!
Jag har oxå ett förbannat sug och det gör mig gaaaaaaalen!!!!!
Unnar mig dock lite gotter, det måste man göra tycker jag.
Om jag jämför med vad jag åt innan op så är det jag stoppar i mig nu inget att prata om. Kunde svulla 1 kg lösgodis på en kväll utan problem innan op! Hemskt!!!!
Idag äter jag bara sockerfritt godis o på sin höjd 5-6 bitar på en kväll.
Brukar ta ett par rutor mörk cholklad till kaffet. Det är mumma det!!!
Men vet du vad!!! Idag har jag tuggat i mig en halv semla!!!!:) Den var dock ganska liten och jag petade bort det mesta av grädden, men det var goooootttttt!!!:)
Dumpar faan inte på nått mer än pannkakor!!!:) Både på gott o ont!!!
Se nu till att ha en toppen helg min vän!!!!
Kramelikram!!!

Ida Söderblom

10 februari 2012 14:39

Njea, väger mig varje vecka fram till årsdagen för open iaf.. sen får vi se.. så länge den inte ger mig jättemycket ångest kan jag lika gärna väga mig varje vecka :)

jag äter oxå godis ibland, man väljer helt bort dricka nu mer, även light drickan.. är vääääääliiiigt sällan jag kan ta ett halvt glas..

Mörk choklad och semlor är något jag inte klarar, varken för eller efter op ;)
Samma här med dumpingen, ibland önskar jag att jag kunde dumpa oftare.. men men, det är bara använda viljan och styra hjärnan.. :)
kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards