Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

ont i ryggen..

Av Ida Söderblom - 8 mars 2012 22:13

Uuuh, mammas soffa tar död på min rygg.. Inte roligt :( kanske ska åka på ikea, göra inbrott å sno en skönare soffa? :P kanske lönar sig i längden att betala för den dock ;)
har inte riktigt bestämt när jag åker hem än.. Ska Eriik jobba i helgen så blir jag kvar här, annars åker jag troligast imorgon eller lördagmorgon..
men nu ska jag då krama kudden, ska försöka mig på en promenix eller så imorgon.. Kanske kolla in gymmet/träningsrummet här där mamma bor och få tankarna på nå annat ett tag..
nattinatt och sov gott..
pusspuss

 
 
Ingen bild

Liljan78

10 mars 2012 08:55

Hej!
Har just hittat hit till din blogg :)
Ska själv göra en Gbp op i slutet av mars -12 :)
Hur mycket har du totalt gått ner sen din op?
Har du haft några komplikationer?
Tack för en bra blogg!!
MVH / Liljan78

Ida Söderblom

15 mars 2012 20:07

Hej! :) kul att du hittade in hit..
jag har gått ner ca 58 kg sedan jag började min flytperiod innan operationen..
några komplikationer kan jag inte påstå att jag har haft.. blivit känslig mot laktos, men det ser jag inte som någon komplikation.. :)
Kram Ida

 
Ingen bild

Maria

11 mars 2012 10:46

Tänker på dig vännen!!<3

 
Ingen bild

Liljan78

18 mars 2012 08:46

Oj!!! Vilken resa du gjort!!
Vad mycket du gått ner!! Låter nästan omänskligt ;) :D
Att läsa om dig ger en sådan inspiration...
Har du nått ditt slutmål nu?
Önskar dig all lycka till!
Kram Liljan78

Ida Söderblom

18 mars 2012 21:27

Roligt att det ger dig inspiration! :)
Tyvärr har jag en bra bit kvar till mitt slutmål, men det kommer en vacker dag :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards