Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Ida Söderblom - 6 augusti 2013 21:52

Håller på med en till spindelsjal åt svärmor, denna tar liiiiiite längre tid göra då jag använder ett betydligt tunnare garn.. :) men fin blir den..
Å vad passar väl bättre än att virka i solstolen Elias sover en stund? :)

Har tagit en dusch å gått å lagt mig i sängen sedan ett tag tillbaka, strömmen tog slut i babyvakten, å då vi sover i sovstugan hade jag inte ro att sitta kvar inne.. känner ändå att ögonen går i kors på mig :P
Imorgon åker vi hem, så då äre bara sätta den på laddning..
Nattinatt och sov gott!
Pusspuss

Av Ida Söderblom - 6 augusti 2013 18:45

Igår hade vi poolhäng å glassätning, idag har det inte erbjudits fullt lika mycket sol..
Men vi har hunnit med att skaffa oss början till en blåtira, myst ute och ätit rökt abborre som Elias farbror å kusin fångat idag :)
Så träsket är inte heeeelt dött ;)

Dock våga jag inte äta nå mycket av abborren då man ska vara försiktig som gravid, men det lilla jag åt.. oooh så gott! :)

Och ja, jag har censurerat bilderna, jag tycker verkligen inte man ska behöva göra det, men det finns så mycke konstigt folk i vår värld..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards