Alla inlägg den 8 december 2007

Av Ida Söderblom - 8 december 2007 14:31

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1421371.ab

"Men deras första dejt var långt ifrån glamorös.

– Vi körde runt i hans bil, och kunde sitta på parkeringar och prata i timmar."


men hallå! det är ju de bästa.. en kille och en bil, parkeringar.. åka runt.. musik.. bara vara och prata.. det kallar jag perfekt!

Av Ida Söderblom - 8 december 2007 14:00

var iväg å köpte lite nya kläder igår.. kände mig då typ fulast i allt jag hittade.. så inte hjälpte de på humöret iaf.. :/

hittade tillslut ett par tights och en tunika på kappahl.. hade ju 30% rabatt på valfritt plagg så.. men sen fattades de ju skor.. och jag hatar att köpa skor! mina fötter är inte gjort till att ha andra skor än badtofflor, arbetarkängor och adidas superstar-modellen..

men, fick med mig MLI idag.. min lilla pärla =) så vi gick på två affärer, trodde faktiskt vi skulle behöva gå på typ alla i hela birsta minst 2 ggr för att jag skulle kunna hitta några jag kunde ha till mina dumfötter.. eller är de skotillverkarna som är dum mot oss som är större kanske?

hittade iaf ett par klackisar utan klack =) haha.. verkligen logiskt.. men, ett par ballerina kanske? med spetsig då och liten klack.. haha.. kan man beskriva dem så kanske? =)

jaja.. jag vart iaf lite lycklig över att kunna ha nå iaf.. men känner mig ändå ful å så.. spelar som ingen roll.. känner mig som en gravid elefant så fort jag tar på mig nå annat än jeans å tjocktröja.. fast elefanter är söta.. äh, ni fatta vad jag menar..


näe, nu ska jag ta och duscha och sedan göra mig iordning för firmafesten/jubordet.. tror faktiskt de kommer bli hyffsat trevligt.. har ingen fyllechaffis vid namn Erik den här helgen.. fy på dig! :P

så jag skippar att dricka.. kanske nästa helg =)

pussa


- - -

två steg framåt, ett steg bakåt..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards