Alla inlägg den 3 december 2007

Av Ida Söderblom - 3 december 2007 17:32

åååh! ett år!? inte ett år.. va ? näe..


Erik kom förbi imorse för att duscha, hämta sina byxor som jag så snällt tvättat åt honom och hämta kingen.. =)

sen fick jag han att raka sig oxå, skäggnissen :P

men han kom inte så långt med kingen.. eller ja, till timrå.. sen gick nå fäste till stötdämparen eller vad de var sönder.. attans.. :/


har iaf varit in på banken idag och beställt ett nytt bankomatkort.. men var ju ett arsel som glömde att ta med mig internetdosan, som oxå måste bytas ut.. humfs.. jaja, de kommer fler dagar..


Erik är iaf på Timrå - Skellefteå ikväll.. hoppas timrå vinner ;)

så ikväll blir de sova tidigt iaf.. har ju ume vecka nu..

känner inte för de.. helt stel i kroppen, rädd för att de ska vara halt och jag ska åka av igen.. men bara hoppas på att de släpper när jag kört en vända..


ska hjälpa mammi att laga mat nu och skruva ihop nån ikea pryl, alltid lika roligt att se om delarna passar.. haha ;)

Pussa


- - -

nyårsplaner?

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards