Alla inlägg den 24 december 2007

Av Ida Söderblom - 24 december 2007 23:27

japp.. =) min mommo tog sig i kragen iaf.. så vi hämtade henne kl 13.. åkte runt på gravarna.. Huldas, gammelmommos och Pappas.. tände ljus å så..

kom  hem lagom till kalle som jag såg med Herkan på mitt rum samtidigt som vi slog in massa julklappar som vi inte hunnit med oss att slå in.. eller, jag slog in och Herkan kollade på Kalle Anka.. :P

sen vart de julmat.. tyckte inte alls de var nå gott i år.. vet inte varför.. tyckte inte mamma heller, fick jag nyss höra.. men men.. har man ingen som hellst julkänsla så blir det väl lätt så kanske?


sen vart de iaf kaffe å kaka.. eller julmust då för min del =) åsså öppnade vi julklappar.. =)

vi lite saker tills då man flyttar hemifrån.. när nu det blir.. haha


sen när jag skulle skjutsa hem mommo åkte jag förbi MLI för att plocka upp henne, och sen vidare hem till Linn för att byta julklappar..

fick världens finaste kudde av MLI =D och ljus av Linn.. uppbyggt för en lyckad myskväll om kuddens andra hälft hade varit här ;)

kan slänga in en bild på den sen, just nu är jag för trött..

men vi tog en sväng förbi max för att se om det var öppet..  men inte då.. hahaha :P


hade tänkte se nån film nu.. men de gick ingen bra på tv.. så jag vet inte om jag ska sova.. är faktiskt trött..

imorgon ska jag sitta barnvakt åt mina små älsklingar.. åsså ska vi ha lilla julafton.. =)

Pussa


- - -

Ge mig din famn.. för jag är beroende av dina kramar nu.. 

Av Ida Söderblom - 24 december 2007 21:54

julafton! :-D sitter hemma hos linn nu.. Har bytt julklappar jag, linn och MLI.. Fick en jättefin kudde.. Haha.. Kommer bild sen.. Pussa!

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards