Alla inlägg den 16 december 2007

Av Ida Söderblom - 16 december 2007 02:48

haft en helt underbar dag =)

träffade Satu på birsta.. precis när vi skulle gå fika så kom Erik och sällskapde med oss =) sedan vart de att göra birsta.. gick runt på massa affärer.. hittade iaf julklapp till Simone, mammi och mommo..

så nu är det väl Satu, Linn och Sassa kvar.. tror jag? :S haha.. har faktiskt inte så stor koll på vad jag köpt och inte köpt.. får sätta mig och slå in dem nån dag famöver.. rooooliigt =D


sen vart de iaf så att jag och Erik åkte ut på alnö för att kolla mickes dator.. sen köpte vi kina mat.. och vi hade ju kingen.. så vi vart väl lite småsur på varandra där i typ 2 min, trodde hela dagen skulle bli förstörd med vi lät det bara glida bort..

sen vart de hem.. så vi åt kina med tända ljus.. mys!

var ju meningen att vi skulle på bio.. men sf.se är ju störd.. helt jättedålig sida.. så vi hitta inte vilka som gick här, eftersom sidan bara visar sthlm.. så då sa erik att vi kunde ju åka upp till stugan.. sagt och gjort! =) 

men så ringde ju Jimmy och bjö upp oss på hockeymatch på sjön imorgon.. tror inte jag sett Erik le så mycke.. eller jo, igår då han körde en helt ny polaris.. hehe =)

så de vart lite svängar hit och dit för att hitta skrillor som passa..

men sen åkte vi till stugan, Jag Erik och Emelie.. roooligt! offroad =D

mycket snö var de.. bilen typ plogade fram.. =P men upp kom vi.. och ner sen.. haha..

så nu har Erik nyss åkt hem, eller ja.. för typ en halvtimme sedan.. han kom upp för att ta sig en macka, men stannade i över en timme.. haha.. tok.. nu sova om jag ska orka upp imorgon.. ska åka skridskor för första gången på typ 5 år.. haha.. vi får ju se hur det går.. enligt Erik ska jag vara hans högerback.. hahahaha.. vi får väl se hur det blir med den saken!

nu sängen.. trots att den är tom..

Pussa


- - -

Du förgyller min dag! 

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards