Alla inlägg under april 2008

Av Ida Söderblom - 17 april 2008 00:19

Ligger här och försöker hålla mig vaken.. haha.. lite krångligt att vända på dygnet från att ha kört ume till örebro..

hade nog gått bra om jag hade åkte hem direkt och sovit nån timme för att sedan hitta på något nu på kvällen.. men jag somnade först vid fem och klev upp vid halv åtta.. men har sett film med mammi iaf =)

efter lite krångel med DVDn i vardagsrumme så funka de..


Sprintern ska in på service imorgon.. hoppas de fixar till handbromsen så man inte åker iväg om man inte har en växel i.. bromsarna överhuvudtaget måste fixas på den.. sen äre massa annat oxå, men de kan vi återkomma om när jag kört den igen..


min stackars vovve har inte mått nå bra idag :(

han har ett sår på rumpan som blöder en massa då han varit ute och gjort ifrån sig.. och han har haft "magsjuka" idag.. säger man så när de gäller vovvar? iaf, han har varit dålig i magen och kräkts.. stackars liten!


surfar runt och letar nå recpet på nå go mat jag kan göra till matlåda imorgon.. men hittar inge.. något förslag? =)


nu ska jag göra nå.. för annars somnar jag.. och de vill jag inte göra än på nån timme om jag ska kunna sova ut lite imorgon..

Pussa


- - -

Silence, I kiss you..

Av Ida Söderblom - 16 april 2008 16:34

har varit så underbart väder idag att jag känne mig helt lycklig =)

dock lite små trött.. men man kan väl inte bli annat än trött när man blick väckt halv tre.. :P de är bara upp och jobba de..

gick bra att köra ume, inge extra på vägen hem.. men nån idiotjävle hade skrivit i smutsen bak på sprintern.. de blir ju som rispor i lacken av sånt.. hums.. så jag och Tommy tvättade av den lite snabbt utanför garaget när jag kom tillbaka.. körde även lite truck.. hehe ;) sen bestämde jag mig för att göra en loppa.. haha..

martell letade fram mer färgpennor till mig.. =)

men när jag gjort halva så skulle Tommy till härnta och hämta en pall, han ville ha sällskap så jag var så snäll och följde med =) när vi kom tillbaka var de lite sura miner på vissa. men men..

vart en sväng med renaulten och körde du 2 pall på stan med martell, sen vart de birsta och köpa handdukar som Peter skulle ha.. sen passade vi på att äta inne på Ikea.. =) asiatisk kyckling och pasta.. riktigt gott faktiskt..

önskar bara att min kaka hade kunnat följa med..


mina däck finns förövrigt här i Sundsvall nu.. =D haga närmare bestämt.. de kom dit vid kl 13 idag.. vill ha vill ha vill ha vill ha!


tror jag ska se en film nu.. kanske hitta nån att sällskapa lite med ikväll? borde ju försöka hålla mig vaken en stund.. får nämligen köra Örebro imorgon, och ingen är lyckligare än jag..

Pussa

Av Ida Söderblom - 15 april 2008 15:46


Jag kommer aldrig glömma den dagen de sa till mig att pappa var död, jag kommer heller aldrig glömma känslan av tomhet som spreds i kroppen.. Jag må ha reagerat starkt på de du sa.. Men de enda jag kunde tänka på var att jag inte ville att dina barn skulle behöva uppleva samma sak.. Förlåt!

Av Ida Söderblom - 15 april 2008 13:39

.. och jag är less! haha.. och tlött..

det är typ omänskligt att kliva upp kvart i tre på morgonen.. eller asså.. hums.. de funkar som utmärkt att vara vaken så länge, men att sova och kliva upp då.. de går segt för min del..


de vart iaf två nya skivor till sprintern igår, en Guns N' Roses och en bland skiva med Metallica, Nickelback, R.E.M och orginalsoundtracket till filmen Music and lyrics..


så när mitt humör sjunk till botten idag så var de metallica på hög volym och låta tankarna snurra för fullt.. de må hända att jag kanske överreagerade på en småsak, men iaf.. och nu är jag förvirrad över hur jag själv reagerar.. äh.. men va..


måste bara säga.. jag har sagt de förr.. och jag kommer fortsätta att säga de.. jag bara älskar att köra! musik på hög volym, bara jag och vägen.. man kan verkligen låta tankarna snurra omkring.. och de spelar ingen roll om du gråter eller skrattar, för de är bara du och vägen..


Slängde upp Marsskivan nyss, fast på rätt datum då.. :P måste bli lite bättre på att lägga upp de då jag bränt dem, har ju använt den där skivan i nästan en månad nu.. haha.. men i sprintern blir de mest p3 och mp3 skrivor, men ändå =) måste ju ha skrivor som funkar i alla bilar.. snart dags för att pilla ihop en Aprilskiva =) haha.. nu se film =)

Pussa


Frida; haha.. när jag kör ume så börjar jag runt halv fyra på morgonen, kör upp och lossar, för att sedan köra hem.. tror inte du vill med på de? ;) för om du är som du var då vi umgicks som mest, då brukade vi gå och lägga oss vid den tiden :P

Av Ida Söderblom - 14 april 2008 18:59

Come on over let me show you what it really means, to be frustrated sexually to be in need

Av Ida Söderblom - 14 april 2008 12:10

hua.. tlött som få..

Erik kom hit vid elva igår och sov över.. mys =)

sen ringde fredde och väckte oss vid kvart i tre.. kan lova att jag inte var så särskilt pigg.. men de var bara att kliva upp och göra sig klar de.. även om de tog lite längre tid idag än i vanliga fall..

gick bra köra ume, förutom att de var så jäla halt i själva ume.. e4an var hyffsad iaf, lite snöig bara..


gah.. är så irriterad nu så jag bara vill försvinna.. äh!

Av Ida Söderblom - 13 april 2008 20:16

haha.. jag hade tänkt sova vid kl 18 först, men icke.. :P men då blir ju 19 bra tänkte jag.. men har sitter jag och klockan är över 20.. hahaha..

men de vart en promenix med Herkan och en långdusch..

men nu SOVA.. haha.. eller försöka iaf.. Ume hela veckan :(

Pussa


- - -

Får jag längta?

Av Ida Söderblom - 13 april 2008 17:44

kan lova att jag var typ tlöttast då jag klev upp runt åtta imorse.. var helt borta i skallen när mammi försökte prata med mig.. somnade väl runt tre inatt.. haha :P

gick en promenad med herkan för att sedan äta lite frukost =)

pillade lite på datorn, hitta lite musik som jag ska ha med i sprintern..


efter de vart de stan och intersport.. =)

köpte mig ett par underbara adidasskor.. :) riktigt älskar dem, köpte även att par skor åt mammi och en ryggsäck till mig.. den jag hade förut har jag ju nu när jag jobbar, så den är inte så rolig att ha annars..


näe, nu mat, dusch och sedan sova..

Pussa


- - -

Ibland får du mig att hata..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards