Alla inlägg under december 2008

Av Ida Söderblom - 4 december 2008 15:37

hjälp vad den har veckan har sprungit iväg.. de var meningen vi skulle hem till mig i helgen, till Sundsvall.. men nu vet jag inte alls hur de blir.. :(


massor med snö ute iaf, mysigt! :)

sen har jag verkligen snöat in mig skälv på te och tända ljus.. haha.. men de kanske blir så i jultider?

såg att de sålde julte på lösvikt på en affär här i vilhelmina, ska försöka få herrn att följa med dit och köpa nå :) fanns nått te som hette tomten å nå glöggte.. mums!

Av Ida Söderblom - 3 december 2008 14:59

lägenheten är nystädad :)

har tänt ljus lite överallt och släckt ner.. och det snöar ute :D mys!

väntar bara på att päälsklingen ska komma hem.. varit tomt här hela dagen.. men har iaf pratat med min Kaka på tele :) saknar dig!


funderar på om jag ska baka en sockerkaka? men måste på affärn och köpa nå fryspåsar, slut här hemma.. de får bli sen istället :P haha..

har iaf köpt en kavel i helgen, så jag slipper kavla med ett glas om jag ska baka filuer imorgon ;)

och Linn, filurer är ett bröd :P massor gott.. haha


äh, lika bra fortsätta med mammis julklapp medan jag väntar.. inte mycket kvar, snart klar :)  

pusspuss

Av Ida Söderblom - 2 december 2008 15:13

.. är min päälskling hemma från jobbet :)

har inte blivit nå för mig idag.. humöret har verkligen inte varit på topp :(


vi var iaf på banken under lunchen och pratade med nån konstig dam.. så vi får se hur de blir..

innan de var vi på Krogen och åt lunch med Thomas, riktigt god mat.. lax&broccoligratäng :) mums..


nu fortsätta med mammis julklapp ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 1 december 2008 16:22

jäss.. då har den riktiga julmånaden börjat! massa snö ute, ljusstakar och julstärnor i fönstren.. mysigt värre!

måste bara fixa ett strykjärn så jag kan hänga upp våra julgardiner här i Vilhelmina, och köpa en stjärna att hänga i fönstret.. jag älskar julen!


Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards