Alla inlägg den 1 september 2009

Av Ida Söderblom - 1 september 2009 14:31

tjohoo! har inte hunnit med att producera så mycket idag.. mammi kom nyss hem, så vi funderar på att göra lite fika och åka ut i skogen sen.. :) svamp och lingon står på listan! kanske finns det något stackars ensamt blåbär kvar oxå? ;)


ställde iaf av både cheven och fucken förut.. så Päälsk borde få tillbaka lite försäkringspengar.. :) ställde även av LDF:en.. så de kommer väl tillbaka pengar på skatten där.. jobbit de här med att vara sjukskriven och ha dåligt ställt.. LDF:en behöver dessutom nya skor, både vinter och sommar.. och ett kamremsbyte.. så hon får allt vara avställd just nu..


funderar på om jag ska till vilhelmina i helgen? och hur jag ska ta mig dit isf.. Erik har ju jouren, så han måste stanna i vilhelmina i helgen, nästa helg äre oxå jour, men då äre 3 timmars inställelsetid, den här helgen är det 1 timme.. vi får väl se hur de blir :)


imorgon äre tandläkaren.. och jag säger bara.. JAG VILL INTE! :(

men men.. ett ont måste antar jag..

näe, de här har jag inte tid med.. nu hitta på nå!

Pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards