Alla inlägg den 27 september 2009

Av Ida Söderblom - 27 september 2009 23:23

ååh, saknar min päälsk och våra tokigheter =(  


då var det dags att sova igen, känns som ögonen går i kors.. och imorgon ska jag ju upp å skjutsa mammi innan jag ska till tandläkaren oxå.. vill inte vill inte vill inte! =( det är bara en undersökning, men ändå.. inte tycka om!


hade ju tänkt lägga upp receptet på maten jag gjorde till mammi, men de får blir imorgon då jag lagt in bilderna.. mitt batteri tog visst slut ;) hahah..

nu krama kudden när inte päälsk är här =(

pusspuss

Av Ida Söderblom - 27 september 2009 18:47

hihi.. passar på att skriva några rader medan maten står i ugnen.. sen ska de på lite mer grejer sedan in igen :)


hittade burkar på ikea iaf, Pruta hette de.. hade gröna fina lock :P hihi.. ar typ 13 burkar för 39 kr.. =) perfekt, dock så var vissa burkar väldigt stor för att ha äppelmos i..

nu titta till maten =D

pusspuss

Av Ida Söderblom - 27 september 2009 14:41

nu ska jag och mammi iväg en sväng på Ikea, måste köpa plastburkar som vi kan ha äppelmosen i.. haha ;) de vart så mycket så alla burkar tog slut.. måste på willys och köpa lite småsaker oxå, jag ska bju mammi på mat idag =) receptet kommer upp ikväll..

Pusspuss

Av Ida Söderblom - 27 september 2009 13:51


Den här svampen hittade jag i utkanten av gräsmattan uppe i stugan.. den var verkligen enorm, han bröder runtomkring såg pytte ut i jämförelse.. haha.. ingen aning om vad de är för sort med den såg då inte vidare aptitlig ut.. haha =)


Sitter och går igenom massa bilder.. hade tänkt baka lite, men mammi håller på att göra äppelmos så hon har äpplen och massa saker runt hela köket, så jag får helt enkelt inte plats.. :P


Av Ida Söderblom - 27 september 2009 11:30

Grattis Satu =)

  

Av Ida Söderblom - 27 september 2009 10:59

haha.. snacka om att sova hårt :P hade 4 missade samtal och ett sms från päälsk när jag vaknade av att han ringde igen.. =) hade mobilen på ljudlös, brukar vakna av de ändå när den ligger uppe på sänggaveln, men nu låg den i sängen.. så jag märkte ingenting!

men nu vill jag ha frulle..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards