Alla inlägg den 14 september 2009

Av Ida Söderblom - 14 september 2009 20:31

päälsken ligger och kolla på tävä medan jag läser bloggar.. haha :)

vart en enkel midda idag av rester, makaronpudding! med med ooooost så klart och sen att de gick åt över 1½ liter mjölk är väl inge ovanligt här.. :P


glömde ju berätta att vi tog upp båten i helgen :( tråkigt men sant!

jag har ju tillåmed nästan kommit över min båträdsla.. iaf när de gäller Mon Amie.. :) får väl slänga upp en bild sen när min älskade vän har installerat photoshop.. han är lite seg ibland ;)


läste även ut twilight boken förut.. :/ haha.. vill läsa mer mer mer mer!

men tror jag ska läsa män som hatar kvinnor nu.. fast nu ska jag plocka undan lite, bädda rent och kanske se en film.. :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 14 september 2009 13:36

jaha, då var det en ny vecka igen.. hösten står inte längre och knackar på dörren, den är här! :) jag är både överlycklig och rädd.. hösten innebär så många fina färger, tända ljus och mys.. men samtidigt är det en svart årstid som är förknippad med döden för mig.. blir lätt deprimerad.. men men, bara att kämpa!


kom inte alls in här på bloggen igår, därav tystnaden.. vet inte om de var nå knas med sidan eller om det var de mobila bredbandet som svek mig.. det är en negativ del med att bloggagratis har blivit bloggplatsen, sidan tar längre tid att ladda när linan är slö.. :P


har snart läst ut tredje twilight boken! haha.. vill bara fortsätta med fyran, men den har inte kommit ut som pocket än.. och när jag har de tre första som pocket vill jag att resten av serien oxå ska vara de :P


ska iväg sen och se om jag hittar nån målarfärg.. tänkte måla om sängborden och en hylla som vi fick av Birgitta.. måste även på affärn å köpa lite mjölk.. för de tar ju aldrig slut här hemma.. hahaha! ;) men kanske kan jag pricka in de så bra att jag går ner och handlar strax före fyra så kan Päälsken hämta upp mig så jag slipper bära de upp hit.. ;) jaja.. nu fortsätta läsa och leta reda på nå recept.. tänkte kanske baka nå gott imorgon :) sen får jag väl säga grattis på namnsdagen till mig själv idag då det är Ida :) hihii..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards