Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Måndag

Av Ida Söderblom - 14 september 2009 13:36

jaha, då var det en ny vecka igen.. hösten står inte längre och knackar på dörren, den är här! :) jag är både överlycklig och rädd.. hösten innebär så många fina färger, tända ljus och mys.. men samtidigt är det en svart årstid som är förknippad med döden för mig.. blir lätt deprimerad.. men men, bara att kämpa!


kom inte alls in här på bloggen igår, därav tystnaden.. vet inte om de var nå knas med sidan eller om det var de mobila bredbandet som svek mig.. det är en negativ del med att bloggagratis har blivit bloggplatsen, sidan tar längre tid att ladda när linan är slö.. :P


har snart läst ut tredje twilight boken! haha.. vill bara fortsätta med fyran, men den har inte kommit ut som pocket än.. och när jag har de tre första som pocket vill jag att resten av serien oxå ska vara de :P


ska iväg sen och se om jag hittar nån målarfärg.. tänkte måla om sängborden och en hylla som vi fick av Birgitta.. måste även på affärn å köpa lite mjölk.. för de tar ju aldrig slut här hemma.. hahaha! ;) men kanske kan jag pricka in de så bra att jag går ner och handlar strax före fyra så kan Päälsken hämta upp mig så jag slipper bära de upp hit.. ;) jaja.. nu fortsätta läsa och leta reda på nå recept.. tänkte kanske baka nå gott imorgon :) sen får jag väl säga grattis på namnsdagen till mig själv idag då det är Ida :) hihii..

pusspuss

 
 
Ingen bild

Volvoerik

14 september 2009 16:44

Hej Päälsk.. du måste skriva att vi tog upp båten igår. =)

 
Ingen bild

kaka

14 september 2009 21:50

grattis cookie :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards