Alla inlägg under september 2010

Av Ida Söderblom - 13 september 2010 06:14

eller nå.. hahah ;) jag är då inte det minsta pigg.. sitter i soffan och försöker vakna medan Eriik dricker te och dittar på.. *trumvirvel* Discovery! haha.. inte är jag då förvånad ;) fast jag kan väl erkänna att det är en väldigt bra kanal :)


näe, man kanske ska ta och dra borsten genom håret, så inte piteborna blir livrädda för mitt skatbo ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 12 september 2010 22:26

grr.. hade skrivit ett långt inlägg, men precis när jag skulle publicera det så fick jag upp nå meddelande om att den inte kunde ansluta till databasen..


och nu är heeeela motorn på volvon dränkt i olja.. så jag är mest less! blir att kliva upp tidigt imorgon och följa Erik till pite, så jag har någon bil när jag ska till af..

äh, som sagt.. less!

sov gott världen!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 12 september 2010 16:31

Satte igång lite smått med trappen nu på eftermiddagen.. håller på att dra bort all korkmatta, vill ha fram den fina trätappen som en gång har varit..

har nästan fått bort allt de vita från mattan på översta trappsteget, men det är fortfarande massa lim kvar.. det är bara skrapa skrapa skrapa slipa slipa slipa ;)

men jag tar ett trappsteg i taget..


jag har som mål att bli klar fram till jul iaf.. det är ganska så många trappsteg, och breda är de oxå.. men jag ska lyckas! :)

det som sätter lite stopp är att jag får otroligt ont i axlarna efter en liten stund.. så det gäller att ta det i etapper..


har iaf kokat lite saft oxå.. :) Eriik är ju inget stort fan av vatten, så då äre bra att de finns lite saft hemma.. annars går det ca 4 liter mjölk om dagen ;) haha..


Ante hade visst ringt och fråga om vi inte ville geocacha ikväll.. och eftersom jag känner mig bättre så vill jag gärna ut och leta =D

men undra vad vi skulle ha ätit till middag innan? Erik har då inte kommit hem ännu.. måste be han svänga in på affärn och köpa nån liter mjölk..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 12 september 2010 15:00

Idag är det 2 år sedan min älskade morbro lämnade oss.. Det är svårt att förstå, tiden springer iväg men saknaden växer sig bara större.. Hoppas du mår bättre nu, att du slipper ha ont.. Ta hand om pappa åt mig! Vi ses snart, jag saknar er ofantligt mycket! Ni lever kvar i mitt hjärta.. Kramar & kärlek!

Av Ida Söderblom - 12 september 2010 11:41

uuh.. har typ legat i sängen tills nu.. var upp och startade en tvättmaskin med Eriiks jobbkäder.. och nu hamnade jag här..

vart inte köra nå grusbil för mig idag :(


men jag mår ändå lite bättre än igårkväll, så hoppas hoppas hoppas att jag inte ska bli sjuk utan att de var nå tillfälligt..

ska på arbetsförmedlingen imorgon igen, någon info om några utbildningar de har.. sen vill de att jag kommer in tis-ons-tors på några jobbsökaraktiviteter.. jag kan säga att jag har då verkligen inte lust med de.. men men, vi får väl se hur de blir..


som det är just nu är vi ganska så bil-lösa.. haha.. vi som har typ 7 bilar, och just nu så äre nå fel på alla.. haha.. ibland är ödet grymt mot en..


näe hurrni, jag tror jag ska koka mig lite te och pärla lite..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 12 september 2010 00:14

vart en mysig kväll hos Emma och Nicklas med massa härligt folk.. men nu har vi landat hemma och jag mår verkligen inte bra.. :( tror jag ska krypa ner i sängen och försöka sova nu på engång.. bilder imorgon, jag lovar!

nattinatt och sov gott

pusspuss

Av Ida Söderblom - 11 september 2010 18:58

hemma en snabbis, bara hem och byta om.. :) vi ska iväg till Emma och Nicklas på lite krovgrillning och en trevlig kväll med gänget..


har gått bra att köra lastbil idag, första gången jag kör grusbil =) riktigt skoj..

näe, ska väl skynda iväg.. kommer lite bilder senare eller imorgon..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 11 september 2010 10:10

ååh, så härigt att vakna till solsken och en fiiin dag.. :) det vart ändå rätt så tidig morgon, har nog varit vaken i snart en timme :P men jag somnade då väldigt fort igår oxå..


nu ska vi då försöka få i oss nå frukost och sedan ner på byn och hämta lastbilen.. sedan bär det av till Arvidsträsk..

egeeentliigen.. så har jag lust att pääärla ;) men de får väl bli sedan.. hehe


det verkar ändå som vi har fått till min dator.. =D men jag vågar inte koppla upp den på internet fören vi installerat virusprogrammet ;) heheh..

nu frulle!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards