Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Ida Söderblom - 5 oktober 2010 21:30

hihihi! =) har suttit och kollat efter en massa vardagsmat-recept, gärna gratänger och långpannemat som räcker till lite matlådor.. men jag ramlade in på massa roligt istället.. :) hehe.. massa halloweenrecept.. så vi kanske får ta och fixa oss ett halloweenparty nu i höst ;)


näe, nu har jag och päälsk druckit en massa te och myst framför hockeyn med tända ljus.. nu äre dags att soooova! det tar på krafterna att inte göra så mycket om dagarna på praktiken.. ;) haha..


men imorgon så ska lagunan in till verkstan, ska visst komma nån snubbe från försäkringsbolaget och kolla på den.. hoppas på det bästa!

nu mot sääääääääääääängen.. nattinatt!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 5 oktober 2010 19:15

åååh, snart börjar halv åtta hos mig.. ;)

kanske man kan få någon matinspiration därifrån? =) ska bara slänga fläskfilén i marinad först, sen ska jag bänka mig vid tvn :P

Av Ida Söderblom - 5 oktober 2010 17:18

åååh.. jag har verkligen ingen fantasi vad det gäller mat just nu! så ge mig tips tips tips tips på enkla med gooooda måltider :) hehe.. nu när det ska vara dubbla matlådor varje dag oxå så får det gärna vara enkelt :P


idag har vi gjort om i skyltfönstret på fotoaffärn :) så det måste nu ju kika in! ;) hehe.. annars har det inte varit så mycket idag heller.. men hon sa ju till redan innan jag började att det var en lugn period nu så..


däremot så passade jag på att fråga om jag inte kunde få hennes tomma filmrullsburkar.. å jag fick dem! =) så nu ska det placerar ut en massa geocachar här i älvsbyn.. hihiii..


näe, nu vidare mot spisen.. korv och makaroner.. hur roligt är de på en skala? var meningen Erik skulle laga mat idag, men jag kom hem före.. och han ska vara nere på ishallen kl 18.. vi hade nog inte fått nån midda om han skulle göra den med andra ord ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 5 oktober 2010 08:31

uuuh.. sitter här i soffan och försöker vakna till liv :P just nu verkar jag vara inne i en sån där period då jag skulle kunna sova hur länge som hellst.. men, bara se det positivt.. idag var jag faktiskt uppe en kvart före väckarklockan ;)

så nu ska jag slänga ihop lite frulle..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards