Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Ida Söderblom - 9 oktober 2010 23:32

nyss kommit hem från Alexandra.. vi var ett gäng tjejer som sittat på film :) Jag, Alexandra, Johanna, Åsa och Emma.. vi såg Hierro.. 

men måste då säga att trailern är mycket bättre än vad jag tyckte filmen var.. men men.. så det kan vara ibland.. kul med lite sällskap istället för att sitta själv..


imorgon bär det av till skellefteå på en event-cache :) men nu ska jag mysa med päälsken lite innan det är dags för kudden..

nattnatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 9 oktober 2010 17:37

nom nom nom! 

sjukt sugen på B&J ;) ge mig ge mig ge mig!

   

ska åka ner på byn nu och hämta upp Johanna.. vi ska sätta ut en geocach och sedan tror jag att vi ska se om Alexandra och Theo är hemma.. men först ska jag lura med mig Johanna på affärn och köpa nå gotta ;) hehe..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 9 oktober 2010 11:33

idag är det en massa saker som det plockas med här hemma.. Erik är ute och plockar på gården, bär in pellets och grejar med pannan medan jag håller på här inne i huset.. alltid är nå som ska göras känns det som ;)

just nu väntar jag på att varmvattnet ska komma så jag får duscha =D


har laddat ner 2 olika program som sammanställer statistik från geocaching.com :) riktigt roligt att se olika milstolpar, hur långt man åkt för att ta en cache, vilken som som är närmast och som är längst bort..

jag hade lust att åka på lite skattjakt, men Eriik ska ju på hockey så jag får allt vänta tills imorgon då jag helt bombsäkert kommer ta nr 100 :)


men nu fortsätta plocka..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards