Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Ida Söderblom - 6 oktober 2010 22:15

   

Kollade igenom lite bilder jag lagt upp sedan tidigare här på bloggen.. :) här kommer två st från september ifjol.. hehe..

Av Ida Söderblom - 6 oktober 2010 21:51

åååh.. jag kan inte låta bli att älska detta tvprogram, Berg flyttar in :)


annars har det inte hänt så mycket här hemma idag.. Erik har plockat undan lite på gården, vi har tvättat lite, lagat mat och bara varit med varandra.. :) har gjort iordning lite cachar som ska placeras ut här i Älvsbyn.. sedan slipar jag på en multi, får se om den kanske oxå kommer ut ;)


men nu äre dags att gå och lägga sig igen.. hade tänkt duscha, men det får bli imorgon innan praktiken istället..

nattinatt och sov gott världen!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 6 oktober 2010 17:00

ååh.. kom precis innanför dörren.. så nu ska jag skynda mig att göra iordning maten.. haha.. lite roligt att när jag tagit fram mat så Erik ska kunna göra nå enkelt så äre jag som är hemma före ändå ;)


Fick sluta lite tidigare idag så jag kunde hämta ut lagunan från verkstan.. och det var precis så som jag trodde :/ försäkringsbolaget är osäker på om de ska laga henne eller lösa in henne.. men jag vill ha kvar min lilla bil ju! och de var jag noga med att berätta för verkstadsgubben.. så han skulle säga det till dem på försäkringsbolaget oxå.. så nu äre bara hålla tummarna för att jag får behålla min älskade ögonsten!


näe, nu blire grekisk pytt!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 6 oktober 2010 08:50

åååh.. i dag ska min älskade bil in på verkstan.. men de ska troligast inte taffsa på henne nå.. utan det är en från försäkringsbolaget som vill se henne innan de ska börja taffsa och fixa till henne.. men som jag fattat det så brukar det inte vara så vanligt att de vill se bilen före när det är så lite skador? men men.. bara hoppas på det bästa, jag släpper henne INTE!


annars händer det väl inte så mycket idag, ska peta i mig nå frulle så bär det av ner på byn sen, lämna bilen och sedan gå till praktiken :)

ikväll så har jag och Erik bestämt oss för en hemmakväll.. det behöver städas både ute på gården och inne.. och vi måste ju börja nånstans ;) å är vi inte hemma så blire ju aldrig gjort..


näe, nu frulle och sedan börja rulla..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards