Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Camebridge

Av Ida Söderblom - 27 januari 2011 19:38

sitter och googlar om camebridge-kuren, men jag hittar inga direkt priser.. =/ tycker det är lite konstigt att det inte står något om de på deras egen hemsida.. men det kanske är olika från försäljare till försäljare?

men med camebridge så äter man iaf bara 3 mål om dagen, så då kanske tillåmed jag lyckas få i mig alla mål ;)


nu ska jag kika på "Halv åtta hos mig".. många tycker det är konstigt att jag tittar på matprogram när jag går på diet, men det är en del av mitt liv sedan innan, och jag tänker inte sluta med det bara för att jag inte kan äta det nu :)

pusspuss

 
 
Ingen bild

Heidi

27 januari 2011 19:42

Visst doftar allting ovanligt gott när man själv bara får dricka nåt slaskigt?! Jag blir galen när vi ska handla...man blir så sugen. ;<

Ida Söderblom

27 januari 2011 19:43

hahaha! håller med dig.. Eriik åt en polarmacka förut, å jag tyckte bara brödet luktade jättegott! :)

 
Ingen bild

Veronica

27 januari 2011 20:05

Hej stumpan!
Charlotta på Cafe Älvsbyn och Violet i Bergsviken (här i stan) säljer. Jag brukar betala 22 kr/påse. Det finns en rätt god gröt som jag blandar i 1,2 dl vatten och sen kör i micron och äter med vatten, Smakar äpple och kanel. //Veronica

 
Tant Maria

Tant Maria

28 januari 2011 00:18

480 kr veckan kostar cambridgekuren.. men får du äta den om det är till op?
Tyckte Mia sa att man inte fick ta den... men hon kanske har missuppfattat ngt?
Har du vägarna förbi så har jag ett gäng påsar över om du vill ha dom är dom dina...

http://mysmormor.bloggplatsen.se

Ida Söderblom

28 januari 2011 11:04

Jo, jag får äta dem.. de står inte med på pappret men min läkare sa att de var okej :)

jo, vi kommer ner om ett tag, vet inte riktigt när.. men jag kan komma förbi då :)

 
Tant Maria

Tant Maria

29 januari 2011 01:00

Då ärom dina... och jag lägger undan dom så länge... hojta till när ni planerar att komma så är jag beredd och hemma...

http://mysmormor.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards