Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Vardagsgrejer..

Av Ida Söderblom - 1 mars 2011 17:00

ligger i sängen, som nu mer står i vardagsrummet.. läser lite bloggar, redigerar bilder och letar nå smarrigt sopp-recept där jag har alla ingredienser hemma som jag kan laga till senare ikväll.. men det är inte det lättaste! ;) hade tänkt göra en tacosoppa, en självklart hade vi inge taco-krydda hemma..

kanske blir det en skaldjurssoppa istället.. :)


tyvvärr räckte inte färgen till att måla ett andra varv :( inte hela rummet iaf.. men vi ser att vi måste måla ett tredje varv.. därför blire att köpa mer färg imorgon.. däremot så har jag inte fått mina pengar än, så vi är lite fattiga.. hatar att försäkringskassan kan göra som de vill :(


men nu fortsätta pricka av bloglovin listan och sedan byta gardiner :)

pusspuss

 
 
Helena

Helena

1 mars 2011 22:09

Skaldjurssoppa,åter underbart:) Försäkringskassan är ett mosterföretagsm inte alls bryr sig om personer,usch jag gillar dem inte alls. Jag är glad över att inte behöva nyttja dem så mycket medtänker på de personer som verkligen måste. Skämas borde de!!
Nu är det snart dagen D för dig och hur känner du dig? Hur länge blir du kvar på sjukhus,jag fick åka hem redan dagen efter,skönt:)
Köp hem öite jucie,bravo..det är perfekt mellanmål,välling,naturell fil,frysta bär utan socker.
kram så länge

http://www.hea71.bloggplatsen.se

Ida Söderblom

1 mars 2011 22:42

nej, fk är hemsk att ha å göra med! men tyvärr så äre de som har hand om min "inkomst" just nu eftersom jag är inskriven i UGA.. men när jag skickar in papper och allt i tid varje månad så tycker jag att även de kan sköta sig.. men icke..

jag är nervös som jag vet inte vad! har svårt att sova om nätterna.. man blir kvar en natt, om inget inträffar..
jo, jag har köpt hem en del mellanmål, men imorgon blire en sväng till affärn igen.. vill inte behöva tänka på det i helgen, även om jag har mammi och min sambo så äre skönt att ha sakerna hemma..
kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards