Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Ida Söderblom - 9 mars 2011 21:48

åååh, jag fryser så jag vet inte vad :( har hört och läst att detta är pga viktminskningen.. vi kan ju hoppas ;)

ska krypa ner under täcket och läsa en stund.. dubbla täcken!


har suttit å läst lite gbp bloggar nu ikväll.. och jag har bestämt mig, jag ska se Kalla Fakta imorgon.. Tjejen som är med, Linda, jag hittade hennes blogg av en slump.. har inte läst så mycket där, men jag tänker göra det ändå..

eftersom jag redan har gjort min operation, så kan jag ju inte ändra på något..

för hur det än är, vad man än väljer i livet inom alla områden, så finns det alltid en baksida.. så även med denna operation såklart.. 


Ni hittar hennes blogg här! men jag förväntar mig att ingen som läser här kommer skriva något dumt till henne, för hur som haver så har hon lidigt nog..


mot sängen, och imorgon kl 14 äre dags att ta bort agrafferna..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 9 mars 2011 19:06

klia klia klia klia klia! waaah.. gaaah! det kliar som jag vet inte vad under mina bandage på magen.. tur jag ska få ta bort det imorgon, även om det ska tejpas efter.. men nu äre dags för spruthelvetet igen :(

pusspuss

Av Ida Söderblom - 9 mars 2011 18:03



Fick en fråga från MLI :)


Kommentar:

MLI

Onsdag 9 mars 17:55

Ida! Visst stansade du också? :)


Svar: Jaa, jag stansar, är svaret på frågan! :)


Av Ida Söderblom - 9 mars 2011 15:07

ååh.. detta är säkert sånt som folk inte vill höra, men för mig är det underbart! när man har opererat magen så som jag har, så vill man ju ogärna sitta på toa å "trycka på" :P men nu har det gått över en vecka sedan jag fick gå på toa.. men idag funka de! wiihoo! även om jag fick sitta där i en halvtimme, även om det var stenhårt å jättelite.. det är ett steg i rätt rikting! =) utan nå jävla medel å grejer..

heja magen, heja heja!

Av Ida Söderblom - 9 mars 2011 14:15

Hittade lite bilder på smycken jag gjorde får några veckor sedan som jag har glömt at visa för er :) ni får stå ut med oredigerade bilder eftersom mitt photoshop fortfarande inte vill funka :(


    

Halsband med både pärlor, kedjor och hänge :)

Detta köpte Anneth.. :) Pärlor och kedjor 

 

Matchande örhängen


 

Svarta och lila pärlor knytet på lintråd med en stansbar ring och hjärta

  Matchande armband

  Matchande örhängen


  En julklapp till Satu :)

Detta köpte Anneth till Teresa när hon fyllde år :)

  Samma som ovan fast med annat fokus :)



Om ni hittar nå ni tycker om, eller har egna önskemål, tveka inte att säga till så kan vi säkert komma överens om nå bra pris eller så :)

Av Ida Söderblom - 9 mars 2011 08:38

blää! när det ska ta 20 minuter att äta och man råkar vakna lite för sent så blire ett helvetes stress för att hinna i tid ner på byn..

huua! hoppas inte magen säger ifrån nu! det tog iaf 12 minuter att få i mig filen..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards