Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Dag 42 av 42 avklarad!

Av Ida Söderblom - 2 mars 2011 23:37

jääääs! sista dietdagen är avklarad, äckelpäckel proteinshakes å allt.. men fy så nervös jag är! skakar i kroppen och känner att jag har gråten i halsen.. men detta är ju vad jag vill.. jag vill må bra, leva längre och känna att jag tycker om mig själv! jag vill kunna gå in i vilken affär som hellst och köpa kläder, jag vill inte bli utstirrad på stan och jag vill acceptera mig själv på ett annat sätt! 


Jag vill leva livet!


     


Efter några nätter med dålig sömn så är jag rätt så slut i kroppen.. hjärnan hänger inte med riktigt och tankarna snurrar värre å värre..


Klockan ringer kl 04.30 imorgon.. Jag ska hinna duscha, plocka ihop mina grejer och hinna få ännu mera panik innan vi ska vara på sjukhuset kl 07.00

Från kl 24 ikväll ska jag vara helt fastande..


Håller just nu på att föra över massa musik till telen, plockat fram grejer å lagt ihop.. Har även duschat, tvättat naveln noga ;) haha.. det står så på kallelsen till operationen, att man ska duscha hemma innan och vara nog när man tvålar in sig, och absolut inte glömma naveln ;)


Eriik kommer troligast att slänga upp något inlägg här imorgon, så ni kommer få veta hur det går.. så nu äre bara hålla tummarna!

Imorgon äre även en sista vikt och midjemått innan vi åker, tror ni att jag har klarat mina 25 kg!? :)

Nattinatt och sov gott

pusspuss

 
 
Ingen bild

kaka

2 mars 2011 23:58

Älskade kaka! Du är så vacker, med eller utan operation!
Du har gjort ett fantastiskt jobb och imorrn är det DIN dag!
mina tankar kommer vara hos dig imorrn, hela dagen.
Jag tänker inte vara rädd, allt kommer gå som smort!
älskar dig, fina du!
och ja.. Du har tappat dina 25 kg :)

Ida Söderblom

3 mars 2011 04:57

Tack kaka! men jag kan lova att jag är jättenervös! Älskar dig med! hör av mig när jag kan! :)

 
hannah

hannah

3 mars 2011 02:31

Tycker du har varit helt sjukt duktig ändå som har hållt ut och kämpat! Tror det kommer gå superbra med operationen :)
kramkram

http://honeyboo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards