Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Agraffborttagning

Av Ida Söderblom - 10 mars 2011 20:49

idag har jag blivit av med mina agraffer! =D så skönt så ni vet inte.. nu kliar det inte lika mycket, nu äre bara tejp och lite bandage över.. tyvärr har de redan börjat släppa, men sköterskan sa att det duger bra med kirurgtejp nu och att nästa veckan kan jag ta bort de helt för de är så fint så fint :) det känns ju skönt att höra..


vågade inte titta först, men sedan gjorde jag de.. å de syns inte mycket alls! :) Eriik tog några bilder, men jag känner mig inte mogen att lägga ut dem än..


däremot så vart mitt mellanmål på stan lite förskjutet, mer än 1 timme :/ men det gick bra.. köpte proviva och drack.. men guuud så svårt det är att dricka 1,5 dl på 20 minuter.. :P haha.. jag har ju gnällt över att de går för fort när jag äter mina soppor.. men att sitta å sippa, det är ju nästan omöjligt ;)


men nu är det dags för Kalla Fakta.. har bestämt mig för att se de iaf.. skriver senare vad jag tycker om programmet.. som sagt, finns alltid 2 sidor av allt!

pusspuss

 
 
Ingen bild

Maria

10 mars 2011 21:03

Härligt att det gått bra!! :)
Återkoppla gärna om Kalla Fakta, jag ska inte se det.....
Måste tänka positivt!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards