Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Mot Sundsvall :)

Av Ida Söderblom - 17 mars 2011 13:57

jääs! nu bär det av mot Sundsvall, bättre sent än aldrig ;) haha.. inte för att vi har något att skynda till :) har precis petat i mig lite lunch, vart barnmat :P Smidigt när man inte har nå färdigt och vill komma iväg..


så alla vänner i Sundsvall, har vi inte bokat in en dejt redan så hör av er om ni vill ses :) jag har valt att inte flänga runt som en tok denna gång.. orkar verkligen inte stressa nu så här efter open och sedan all planering med mat å mellisar..

pusspuss

 
 
Ingen bild

Maria

17 mars 2011 14:42

Inte kommit iväg än!!!:)
Jag är färdig med alla mina möten. Trött i både huvud och kropp. Mycket känslor i omlopp...... Har haft blandade känslor under dagen, men så här i slutfallen känner jag mig ganska lugn. Huvva vilken dag det varit!! Skulle nog behöva sova en vecka efter detta!!:)
Nu återstår bara väntan på op-tid. Beräknas någon gång i maj, innan sommaren sa kirurgen.
Hoppas du får det skönt i S-vall!!!

Kramis!

 
Ingen bild

Maria

17 mars 2011 19:40

Hittade precis din blogg och fastnade direkt! Har nämligen själv börjat fundera på gastric bypass och bor i Sundsvall. Förstått att du gjorde operationen på sjukhuset och nu har jag två frågor. 1) Hur kom du i kontakt med sjukhuset? Har du haft kontakt med dom innan så du erbjöds att göra en gastric bypass, eller hörde du av dig själv? 2) Kanske en fråga du inte vill svara på, men hur mycket betalade du för operationen..?
MVH /Maria

Ida Söderblom

17 mars 2011 23:09

Eftersom du inte lämnade vare sig någon bloggadress eller mail, så får jag svara hära :)

jag tog kontakt med en läkare för några år sedan, och han sa blankt nej och ville att jag skulle äta en massa bantingspiller och säga upp mig från mitt jobb, han tyckte att det var pga de som jag var överviktig, han hade inte läst min journal ens..
besviken och nertryckt i skorna gick jag därifrån..

sedan blev jag erbjuden en remiss av en annan läkare som var med insatt, som läste mina journaler och som förstod att min medicinering inte längre räckte till..
men om du har funderingar så ring din VC och be att få en läkartid..

jag har inte betalt nå alls, eller jo. 80 kr för den dagen som jag låg på sjukhuset :P
dessa operationer är gratis om du uppfyller kraven..
Kram Ida

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards