Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Önskelista :)

Av Ida Söderblom - 16 augusti 2011 21:08

oj.. jisses.. jag har nog inte insett det förens nu att jag fyller ju faktiskt år på fredag redan :P gammal börjar man bli, hela 25 år! haha..

iaf så fick jag frågan av en vän vad jag önskar mig.. jag är inte den som brukar önska mig saker, och speciellt inte till mig själv.. jag tycker mer om att få ge bort saker och se glädjen hos den som får det :)

men jag har iaf hittat lite grejer som jag vill ha/behöver.. det är väl kanske inte direkt grejer till mig, utan mer till hemmet.. :P


  Något jag verkligen behöver, och verkligen vill ha, är en ny vattenkokare! :) Våran gick ju sönder i helgen och jag känner mig helt handikappad! Detta set från biltema skulle passa perfekt i vårt hem! :) Så en svart vattenkokare som rymmer mycket står överst på min önskelista :)


   

Något mer jag saknar i vårt kök är en radio! :) Båda kommer från Jula..


   

Jag älskar att inredda med svart och vitt, för att sedan tillföra färg i form av detaljer :) Dessa gardiner och krukor skulle göra sig perfekt både i vårt sovrum och i vardagsrummet :) Från Ikea..


   

Bordslampor att lysa upp lite med i höstmörkret.. Dessa kommer från Ikea..

Knubbig lampan är urgullig, både som liten och stor :)


   

Lila.. I lila går mina inredningstankar i höst :) Ljuslyktor och ljus kan man aldrig få för mycket av.. 4 st sånna ljuslyktor på vardagsrumsbordet och ett ljusarrangemang med blockljus som lyser upp i ett hörn :) Även detta kommer från det stora varuhuset.. Ikea :)


   

Även sovrummet skulle behöva piffas upp lite.. Det vart jättebra när vi målade väggarna vita, men det kräver även att man slänger in lite hårdare färger ibland.. Svart och klara färger är perfekt :) Vart kommer det ifrån, Ikea så klart ;)


   

Och eftersom jag älskar ljus och ljusarrangemang så önskar jag mig självklart lite sånna grejer ;) 3 silvriga ljusstakar i olika höjd skulle passa bra på pyssel-bänken i köket.. och tänk så mycket roligt man kan göra setet i klarglas :)

Detta kommer från Ikea..


Klickar man på bilden så kommer man dit varan finns.. fiffigt av mig ;) haha.. jag tycker det är svårt att önska sig saker.. men detta är iaf grejer jag skulle investera i om jag hade pengar

Vattenkokarn, eller hela det setet, står väl högst upp på önskelistan.. :) känner mig som sagt handikappad utan den..

pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards