Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Dagens vägning.. En dag tidigare!

Av Ida Söderblom - 18 augusti 2011 09:15

jääs.. denna vecka kör jag ju dagens vägning 1 dag tidigare så jag slipper ta med mig min våg ner till Sundsvall.. det är aldrig roligt att ställa sig på någons annan våg för man vet ju inte om den visar samma som den man går efter..

den jag har här hemma visar exakt samma som den på kirurgen så :)


inte heller idag behövde jag fälla någon tår ;) den där platån jag ororar mig för har iaf väntat ytterligare än vecka med att dyka upp..


18 Augusti

-1,1 kg


ååh :) jag är såååå glad! det är endast 3,6 kg kvar tills mitt nästa delmål! jag och Eriik hade satt som mål att jag skulle nå det ungefär samtidigt som han fyller år, vilket är i början på November.. så nog borde jag klara det på 11 veckor, fortsätter det i den här farten så äre då inga problems :P

den dära platån får mer än gärna hålla sig undan ett bra tag, den behöver då aldrig dyka upp igen om du frågar mig ;)

pusspuss

 
 
Ingen bild

Maria

18 augusti 2011 09:23

Härligt Ida!!! Bra jobbat!!:)
Kram!!

Ida Söderblom

18 augusti 2011 10:29

Tack Maria! :) kramar

 
Annci

Annci

18 augusti 2011 09:55

Grattis! Bra jobbat!

Och du, den där platån du "väntar" på - den kanske inte ens kommer. Så länge du tränar och äter rätt så håller den sig garanterat undan.

Jag tror att det är lätt att skylla på "platå" när man börjar bli för bekväm i situationen och sackar av lite... äter sämre och tränar mindre.

Så kämpa på bara!!!

http://www.hultstrom.nu

Ida Söderblom

18 augusti 2011 10:28

Tack Annci! :)

näe, den kanske aldrig kommer, vi får ju hoppas på de ;)
men sist jag stod stilla så slarvade jag inte.. däremot så var min medicin för ämnesomsättningen fel..
men jag kämpar vidare! :)

 
Helena

Helena

19 augusti 2011 11:27

Grattis Ida,,som du kämpar..du fixar ditt delmål nu på nolltid:)
Var stolt !!
Kram och ha roligt i helgen

http://hea71.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards