Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Viktresultat i bilder :) -50kg!

Av Ida Söderblom - 11 september 2011 12:52

Åhhh sån ångest jag har över dessa bilder.. :( jag ser bara skillnad på mittenbilden, men jag antar att det tar ett tag att vänja sig..


De översta bilderna är tagen på min första dietdag, 20 Januari 2011 då stod vågen på min maxvikt.. De undre bilderna är tagen i fredags, 9 September 2011, då vågen berättade för mig att jag hade gått ner 50 kg!?! :)

Vilket för mig är ofattbart! :P


Det börjat snart bli dags att lägga ihop en "film" med alla bilder vi tagit, så man kan se viktminskningen på det sättet oxå :) ska bara övertala min sambo att hjälpa mig lite.. eller övertala å övertala, få han att ta sig tid.. haha


 
 
Ingen bild

Maria Lehto

11 september 2011 13:42

Men vilket jätte jobb du har gjort.. Snygg har du alltid varit. Men en sån otrolig skillnad, men jag förstår att det är lätt att bli hemma blind,,, Du ser ju dig själv varje dag men jag ser dig så sällan.
Det hade jag velat säga till dig på marknaden men de blev ju inte tillfälle till det.
Värmen och trängseln gjorde en folkilsken ;o)

Ida Söderblom

11 september 2011 19:53

ja, man blir väl blind :P även om jag märker det på kläder m.m så är det så svårt att förstå.. Eriik som jobbar borta om veckorna tycker det syns skillnad varje gång han kommer hem..

jo, man bli lätt lite stressad på marknaden när det är folk överallt ;)

 
Ingen bild

Alexandra S

11 september 2011 14:32

Wow, det syns verkligen hur mycket du har gått ner! Bra jobbat Ida, du är så fin! :)

Ida Söderblom

11 september 2011 19:53

Tack vännen! :)

 
Ingen bild

Anki

11 september 2011 14:52

Vad säger du gumman...det syns jätte jätte mycket..och tänk 50 kg på åtta månader..det är inte fy skam ska du veta...tänk när det gått ett år...du är så duktig...Stor kram Anki

Ida Söderblom

11 september 2011 19:55

tyvärr så är det så att jag inte märker så stor skillnad själv, men det är väl så att hjärnan inte hänger med..
vi får se vart jag är den 20 januari 2011, nyfiken är jag! :) kraam!

 
Annika

Annika

11 september 2011 16:24

ord räcker inte till....säger bara OMG!!! Härligt jobbat
Kram

http://www.ankanplankan.bloggplatsen.se

Ida Söderblom

11 september 2011 19:55

Taack! :) kram

 
Ingen bild

Emmelie

11 september 2011 16:28

Men Ida! hur kan du inte se skillnad på dom andra bilderna också?! Du är superduktig och det syns MYCKET! :D
Kämpa på!

P.S Gymmet imorgon? :)

Ida Söderblom

11 september 2011 19:57

du vet hur det är, man ser inte skillnaden på sig själv.. ;)
jääs, gymmet imorgon.. vid tie! :)

 
Linda

Linda

11 september 2011 16:42

Woooooow. Jäklar vilken skillnad. Gud vad du har varit duktig :)

http://tisseltassel.webblogg.se

Ida Söderblom

11 september 2011 19:56

Tack Linda! :)

 
Ingen bild

Maria

11 september 2011 17:42

Fasen vad du är bra Ida!!! Syns skillnad på ALLA bilder, promise!!!:)
Duktig som tusan har du varit!!!
Så himla glad för din skull!!!<3

Ida Söderblom

11 september 2011 19:57

Taack vännen! :) men det tog mot lite att visa bilderna.. men nu äre gjort och det känns lite bättre iaf ;)
kramar!

 
Anneli

Anneli

11 september 2011 20:19

Nog syns det allt, starkt jobbat :)

http://partiskaobservationer.blogspot.com

Ida Söderblom

12 september 2011 11:38

Taack! :)

 
snigel

snigel

11 september 2011 20:28

Titta bara på ditt ansikte på första bilden... nu ser man verkligen hur söt du är!

Hela du har krympt på ett bra sätt... jämt över hela kroppen, kanske därför du inte direkt ser någon skillnad!

MEN 50 kilo är magiskt, vilket jobb du gör!

Det är så kul att få följa din otroliga resa!

http://www.snigeltakt.wordpress.com

Ida Söderblom

12 september 2011 11:38

Tack! :)
du kanske har rätt i det där med att jag gått ner jämt över hela kroppen.. men sen är det ju alltid så svårt att se saker på sig själv..

man växer av att höra att andra ser det! :)
kram!

 
Annci

Annci

11 september 2011 22:40

WOW - håller med föregående talare - det syns på ALLA bilder.

Kolla bara in ansiktet, men framförallt halsen. Nu har du en hals, det hade du inte då. Där minns jag själv att jag såg en grym skillnad.

Men det inte bara där, det syns överallt. Bra jobbat, fortsätt så!

http://www.hultstrom.nu

Ida Söderblom

12 september 2011 11:36

Taack Annci! :) kram!

 
Ingen bild

Anna Karin Berglund

12 september 2011 20:27

Hej Ida,

Läser din blogg ibland via facebook länkarna. Vill bara säga att jag är otroligt imponerad över dig, det syns en otrolig skillnad på alla bilderna och precis enligt föregånede kommentarer så är det en jämn skillnad över hela kroppen. Det glädjer att se eftersom du ser ut att må så fasntastiskt bra! Fortsatt lycka till!
Dessutom tycker jag att du gör väldigt fina smycken!

Ida Söderblom

12 september 2011 23:18

Hej! :)
vad roligt att du läser här då och då :)
alla era kommentarer värmer och stärker mig i min resa!

dessutom är det roligt att du gillar smyckena oxå :)

 
Josefin

Josefin

13 september 2011 20:56

OJ! Vilken skillnad! Jättebra kämpat! :D

http://josegos.se

Ida Söderblom

13 september 2011 22:04

Taack! :)

 
Liinda - mamma till Anton & Prinsessan i magen

Liinda - mamma till Anton & Prinsessan i magen

22 september 2011 21:14

herregud Ida vad du kämpar på, riktigt duktig är du! :) Vilken skillnad!! Ja hejjer på dej!!

http://www.liindaochanton.blogg.se

Ida Söderblom

22 september 2011 21:24

Taack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards