Alla inlägg den 29 september 2011

Av Ida Söderblom - 29 september 2011 20:09

uuhhää.. seriöst, klockan är strax efter åtta och jag ligger redan i sängen? knappt jag orkar hålla ögonen öppna.. något är verkligen inte som det ska i kroppen.. Eriik är på hockeyträning så det blir att somna ensam ikväll oxå :(

vägning imorgon, jag har inga förhoppningar..

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 september 2011 18:09

det är lite förändringar på G här i det Nilsson-Söderblomska hemmet.. som är både till för- och nackdel, och jag väljer att hålla det för mig själv ett tag till..

det är mycket tankar som snurrar runt, rädsla, nervositet, vilja, ovilja, om det funkar m.m

just nu vill jag bara lägga mig ner och sova bort hösten..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 29 september 2011 07:09

uuh.. min huvudvärk vägrar släppa taget om mig.. :( fryser som jag vet inte vad och är allmänt slö.. sovit jättedåligt inatt, verkligen jättedåligt! men det är väl bara ta sig ur sängen och göra sig klar för den näst sista praktikdagen på taxi..

hade ett litet möte med Leif, en delägare på taxi, igår.. det som blev sagt håller jag för mig själv en stund till..


klä sig, frulle, borsta tänder och hår, packa väskan, åka.. hopp hej!

pussspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards