Alla inlägg den 14 september 2011

Av Ida Söderblom - 14 september 2011 22:09

haha.. jag tror jag har fastnat i Tradera-träsket ;) hittat massor med saker jag vill ha, till billig peng, så nu sitter jag och väntar på massa auktioner som snart går ut, så jag kan vara snabb och lägga ett bud när det endast återstår nån minut.. ;)


ikväll fick jag besök av Birgitta och Sara :) vi har kikat runt lite på huset och på mina smycken.. fick några beställnignar och det är alltid roligt.. får se om det kanske blir nå smyckesparty framöver.. :)


idag är även dagen då jag gjorde upp min första egna brasa i pannan själv! :D fick mig riktigt skönt och varmt vatten till duschen.. men faan så jag var förbannad innan jag fick det att börja brinna ordentligt.. alla lyckor som ska öppnas å stängas så det blir rätt drag m.m

jag använde ganska så mycket näver, men man lär så länge man lever.. inge fusk med tändvätska eller sånt iaf ;)


ska kika lite tv sedan ska jag krypa ner i sängen.. ska hjälpa Kristina lite i butiken imorgon :) alltid lika roligt!

har även fått lite andra glädjande besked som jag väljer att inte gå ut med här förens allt är klart.. men jag hoppas hoppas hoppas hoppas! :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 14 september 2011 10:42

buuhuu.. :( då var man ensam igen då.. Satu och Matilda har börjat sin hemresa mot Härnta för en lite stund sedan.. och jag kan lova att det känns väldigt tyst utan en liten busunge som springer omkring å vill leka kurragömma eller kika på Musse.. men vi får försöka planera in en till dejt snart :)

Som Matilda sa "vi kommer dig igen".. sötunge!


men imorgon kommer Eriik hem! :D förhoppningsvis så ska vi hinna få lite mer tid tillsammans i helgen.. inte så många måsten, kanske.. kanske.. kanske..

sitter å kikar runt på blocket nu, försöker hitta ett expansionskärl här i närheten som är så pass stort som vi behöver.. 80-100 liter..


hade tänkt mig en sväng på gymmet idag oxå.. men motivationen finns inte där.. och Emmelie hade inte tid idag.. men jag borde.. jag borde.. humhumhum..

vi får väl se.. nu ska jag iaf kura ihop mig under filten i soffan en stund å se om jag får upp nå värme i kroppen.. inte roligt väder ute.. bara regn regn och åter regn.. uffa!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards