Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Dagens vägning..

Av Ida Söderblom - 17 februari 2012 20:32

Nu är det 2 veckor sedan vi hade någon dagens vägning här i bloggen, eftersom vi var i fjällen förra helgen.. Däremot så vägde jag mig ju hos läkaren förra veckan, och enligt hennes våg hade jag gått ner den veckan.. men denna vecka vare inte lika roligt..


17 Februari

+0 kg


jaja, vi får väl se vars de här tar vägen.. är less på den här jojjon, att stå still, gå upp, gå ner, stå still, gå upp, gå ner, stå still, gå ner, gå upp, stå still.. ja, ni fattar..

vill bli av med den här jääävla förkylningen så jag orkar nå, även om det bara är en promenix eller två så skulle jag vara nöjd.. gymmet saknar jag oxå, och har sån ångest över att jag inte varit där på så sjukt länge :(

pusspuss

 
 
Heidi

Heidi

19 februari 2012 08:33

Vet att det kan vara frustrerande med vågen men hey du har gått ner massor!!! Jag tycker du är jätteduktig.

Dessutom kan sköldkörteln ställa till med så himla mycket. Jag är själv livrädd att mina värden ska gå åt helvete igen och jag ska gå upp en massa. För kunde jag gå upp 10 kilo i ett nafs för att sen upptäcka att det var sköldkörtelvärdena som krånglade. Nu är jag himla noga, om jag skulle gå upp minsta lilla samt känna tröttheten, trycket över halsen osv kommer jag kolla upp värdena direkt innan det sticker iväg. Sen tar jag alltid 3 prover: TSH, T4 och T3 och äter både Levaxin (T4) samt Liothyronin (T3). Känns som det saknas ett prov om du bara kollar 2 värden...

http://bypassoperation.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards