Alla inlägg under september 2010

Av Ida Söderblom - 17 september 2010 16:45

Äre någon mer än mig som skriver "to-do-list" när det börjar bli mycket saker man ska göra? eller när det är dags att packa? hehe :) jag skriver nog listor för det mesta, annars så glömmer jag.. :P


på dagens lista fanns det 10 punkter, och jag är klar med 5 av dem ;) så en bit på väg iaf.. haha.. nu fortsätta i köket och slänga in kycklingen i ugnen :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 september 2010 15:51

oooh.. jag har alltid älskat The A-team.. och även filmen var kanon! =)

Av Ida Söderblom - 17 september 2010 12:55

oooh.. mitt huvud bara dunkar dunkar dunkar.. :/ inte alls roligt med skallebank.. så därför tänker jag mysa ner mig i soffan en stund..

har ju ändå hunnit med lite nu på förmiddan.. varit in på af, vattnat blommorna och förberett middan.. inte alls roligt göra middag åt sig själv dock.. :/


ska se om huvudvärken går över så ska jag ta och dammsuga köket sedan..

men nu film och en varm filt..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 september 2010 10:49

hihi.. fick ett mail från jotex att de hade tagit in julsakerna.. och att det var rabatt! =) så jag kunde inte låta bli att lägga en beställning.. vi har ju typ 200 kvm2 som ska julpyntas så ;) hahaha..

Av Ida Söderblom - 17 september 2010 09:45

ååh, så jag kämpar med denna trappa.. färgskrapan är min bästa vän! ;)

18 trappsteg innan jul, jag ska klara de :P

ett är i princip klart.. så.. 17 kvar.. hahaha.. synd bara att nacken stätter lite käppar i hjulen.. :(


    


  Översta trappsteget är allt de äckliga vita borta på nu, så nu äre bara köra med slipmaskinen får att få det fint :) hoppas jag ;) hahah

Av Ida Söderblom - 17 september 2010 09:27

åååh.. huset så känns så himla stort och tyst när man är ensam :(


jaja, idag ska jag försöka ta tag i lite saker.. det behöver städas i köket, måste ner på byn en sväng.. och ett stort komihåg til mig själv: Vattna blommorna! :P

hahaha.. annars vill de nog inte bo hos mig snart.. tur jag bara har sånna som tycker om att torka.. :P


i övrigt vet jag inte vad som händer ikväll.. blir väl att sitta här hemma och titta på idol eller nå.. inte å roligt själv, men men..

men nu blire frulle! =)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 16 september 2010 23:03

sitter här och funderar över varför jag är så trött.. sedan kom jag på att väckarklockan ringde ju kl 7 imorse.. och efter det så har de ju egentligen bara strulat en massa..

så nu tänker jag krypa ner i stora sängen och försöka somna.. blir alltid lite nojjig när jag ska sova själv..


godnatt folket! sov gott..

pusspuss


- - -

Från Tvärån till Malmö.. Jag saknar dig mer än massor!

Av Ida Söderblom - 16 september 2010 22:45

Hahaha.. tänkte slänga upp lite bilder på våra bilar, så här kommer dem  :)


     

       


Bild 1: Lagunan.. Generatorhaveri

Bild 2: 140in "Ferrarin".. Turbo projekt, nybytt motor.. ska reg. besiktigas

Bild 3: 850in.. Dränker sig själv i motorolja..

Bild 4: 242an "Gumman".. V8 projekt, för tillfället utan motor

Bild 5: 940in.. Donationsbil till Ferrarin..

Bild 6: Fucken.. Droppar MASSA olja, kanske ska motorn in i Gumman?

Bild 7: Cheven.. den enda bilen som går att köra för tillfället, förutom att hon lever om en massa pga ett avgasläckage..


hahaha :P Sen finns det 4 skotrar och 2 åkgräsklippare..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards