Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Fisk och hockeyklubbor..

Av Ida Söderblom - 25 oktober 2010 18:12

Åååh.. ibland är bara så skönt att få sjunka ner här i soffan och bara vara.. :) känner mig sjukt trött i kroppen än, antar att det är från förkylningen.. sedan blir jag alltid tröttare på hösten när det är mörkt och kallt.. brukar bli bättre då snön kommer :) allt blir så mycket ljusare då.. 


Det vart lax och potatis till middag! nom nom nom.. vi äter då verkligen på tok för lite fisk.. får försöka ändra på de.. :)


Erik springer fram å tillbaka, letar grejer och frågar vars saker är.. saker jag inte ens hade en aning om att vi hade.. haha :P

han håller på att fixa sin hockeyklubba.. eller ja, han tar ett blad och en klubba och nu ska han sätta ihop dem :) bara hoppas på det bästa då det tyvärr inte finns nå pengar över till att köpa någon ny denna månad.. :/


kom för övrigt på den bästa julklappen till en av mina busungar hemma i Sundsvall idag :) börjar verkligen bli på tiden att göra klart de mesta med julklapparna nu.. men jag tycker ju sånt är mysigt och roligt så mig gör det inget..


sedan äre ju så att det är en viss snygging som fyller år nästa vecka.. måste försöka hitta på någon present, även fast han säger att han inget vill ha så vill jag ge nå litet iaf.. :) sedan ska det städas lite här hemma och baka nån kaka ska jag göra..


men just nu ska jag fortsätta med det jag höll på med när jag började skriva hära.. ta det lungt och bara mysa i soffan ;) ska se tv på en timme, och då är ju Erik ändå nere på hockeyträningen så..

pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards