Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

Dag 1 av 42 avklarad!

Av Ida Söderblom - 20 januari 2011 22:48

nu lider dag 1 mot sitt slut.. och jag mår pyton! mår illa och fryser som en galning.. har lyckats få i mig 2 måltidsersättningar idag, 2 koppar te och 2 cm gurka.. men konsistensen av shaken står mig uppe i halsen.. blää!

meen.. 1 dag av 42 avklarade!

nu ska jag ställa mig i duschen å sedan gå och sova.. imorgon är en ny dag och jag hoppas att jag mår bättre då..

nattinatt och sov gott!

pusspuss


- - -

om det finns någon där ute som har tips på hur man "får bort" den konstiga konsistensen på nutrilett shake så tar jag gärna mot tips!

 
 
Ingen bild

Nina

21 januari 2011 00:06

Med en djävuls tålamod... går det mesta men att trolla bort konsistensen på
ÄCKELPÄCKEL nutrilett kan nog bli svårare än svårt.
Jag kommer att vara med dig och tänka på dig varje dag i din nya värld...
Jag dricker it ens vanliga milkshakes.... så nutrilett skulle jag it få ner.
Kör hårt tjejen... Du klarar det!!

Kramar till dig

 
Ingen bild

Sassa

24 januari 2011 12:18

Åh gumman! Vad jag blir glad för din skull hjärtat!! :D Mia gör som så när hon dricker, att hon bara tar typ hälften av vattnet för att hon oxå hatade konsistensen, och hon säger de går mycket bättre =) Så hälften av vattnet som står på paketet, blir mindre o lite fastare =)

 
Maria

Maria

25 januari 2011 20:55

Måste du dricka just nutrilett då? Finns ju flertal andra att välja på : allevo, naturdiet, modifast.... jag klarade endast av naturdiets färdigblandade shakes under min flytperiod nämligen...nutrilett spyr jag av... :-(

http://nustundarnyatider.bloggplatsen.se

Ida Söderblom

25 januari 2011 23:06

hej! roligt att du hade kommenterat! :)

jo, jag får äta annat än nutrilett.. men jag gjorde misstaget att köpa 3 förpackningar med nutrilett det första jag gjorde :( och tyvärr har jag inte ekonomi till att bara slänga bort det och köpa nytt..
så jag tvingar mig själv att få i min nån om dagen iaf..

men allévo's soppor funkar mycket bra! nu när jag äntligen fått in några kronor på kontot så ska det handlas hem nån fler förpackning av de :)

har inte varit in på sidan du tipsade om, men jag ska klicka mig in där nu och läsa! tack för tipset! :)

publicerade även ett svar i din blogg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards