Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Nutrilett-diet och läsa matbloggar

Av Ida Söderblom - 21 januari 2011 00:37

haha.. jag måste då vara en sån som gillar att göra illa mig själv, eller nå ;) sitter och betar av min bloglovin lisa, och vad följer jag mest? jo, foto och.. matbloggar! hahaha.. verkligen en höjdare att sitta och titta på bilder med härlig mat och läsa recept som man känner för att prova på? haha.. neeej! ;)


däremot så har dag 2 startat med 30 min.. och jag vet precis vad denna dag ska innehålla som dag 1 inte gjorde.. massa vatten! för nu när jag tänker efter så fick jag i mig ett glas vatten under hela dagen, och jag ska dricka minst 2 liter.. visst, jag drack 2 koppar te.. men vatten skadar aldrig.. för ju mer jag kissar, desto mer går jag ju ner ;) hahah..


jag och päälsk har även tagit lite bilder nu ikväll, på mig! usch å fy.. verkligen något som jag inte trivs med.. och nej, det kommer nog inte ut nån bild än.. inte förens jag känner mig redo för de.. samma med min vikt just nu.. min startvikt håller jag för mig själv tills jag känner mig mogen att säga det..

näe, nu titta på lite film..

nattinatt, igen! ;)

pusspuss

 
 
Ingen bild

Heidi

21 januari 2011 07:07

Hej Ida! Hoppas det går bra med din diet. Jag tyckte inte heller om nutrilett-pulvret så jag köper såna färdiga istället, dyrare men såå mycket godare...dom har inte sån "kornig" konsistens. Helt slät och gott! : ) Så testa med såna. Lycka till!

Ida Söderblom

21 januari 2011 12:43

Hej! =) jag får tyvärr inte äta de "färdiga", det är pulvret som gäller enligt dem på sjukhuset.. :/ de färdiga innehåller mer kalorier än pulvret tyvärr :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards