Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

Dag 22 - Första vägningen!

Av Ida Söderblom - 10 februari 2011 09:11

Idag är första vägningen, och jag är sjukt nervös.. hade svårt att somna igår kväll, ångest å jävelskap.. så när klockan ringde imorse var jag på tok för trött för att ens fundera på att kliva upp..

men nu har jag iaf vaknat till.. ska ta och duscha, klä mig och sedan bär det av till Pite för vägningen..


Vecka 4 startar idag, med strålande sol och 26 minusgrader! brr säger jag bara.. skulle hellst av allt vilja ligga kvar under det varma täcket och läsa..

men, upp å iväg! håll tummarna och önska mig lycka till :)

pusspuss

 
 
britta

britta

10 februari 2011 09:35

Lycka till Ida! :)

http://intesnabbast.blogg.se

 
Snigel

Snigel

10 februari 2011 11:11

Jag håller bägge tummarna för dig!

/Snigel

http://snigeltakt.wordpress.com

 
Annci

Annci

10 februari 2011 13:17

Lycka till! Väntar med spänning på resultatet :-)

http://www.hultstrom.nu

 
Helena

Helena

10 februari 2011 19:38

Grattis till din viktnedgång. Jag har gjort en gastric bypass operation förra året i nov,och jag ångrar mig aldrig,bästa jag gjort. Jag säger lycka till och kommer följa dig och kanske vi kan stötta tillsammans. ha det bra kram Helena

http://www.hea71.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards