Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Ida Söderblom - 11 februari 2011 23:47

oj vad denna dag har sprungit iväg! :)


vi var ju till lule en sväng och handlade lite såtjaffs, men ni tror inte jag glömde det jag skulle ha!? haha.. jo, det gjorde jag.. attans!

sen när vi kom ner på byn så åkte vi hem till Andy och Teresa en sväng, och sedan åkte jag och Andy för att inhandla lite födelsedagspreseter.. :)


sen hann jag inte mer än hem, göra middag åt min älskade sambo som var ute och plogade, så kom Pär, Linda och Sixten förbi.. himla mysigt att bara sitta å prata jag och Linda medans grabbarna åkte ut å plogade lite mera..

sedan vart det lite te och nu sitter jag här själv vid köktsbordet med massa papper, klister, saxar, klistermärken m.m framför mig.. ;)

men jag kan tyvärr inte avslöja ännu vad jag pysslar med, men pyssel är det iaf! :)


tyvärr så känns utslagen värre just nu.. nässelutslag, kan det vara de? nån där ute i den stora vida världen som vet kanske?


näe, nu fortsätta pilla med massa pyssel :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 11 februari 2011 13:10

vet ni vad? när man fåt ett negativt bakslag, eller vad man nu ska kalla dagens midjemått, då gäller det att göra nå som får en att tänka på annat!

tex att ta fram ett par jeans som suttit illa förut å märka att de glider på mycket lättare, samt ta fram en tunika som egentligen skriker sommar i denna kyla..

så, off we go! =D

pusspuss

Av Ida Söderblom - 11 februari 2011 12:45

Dagens midjemått är samma som förra veckan, så nu kom bakslaget.. gårdagens lycka grusades ganska så rejällt idag.. :(

fast å andra sidan så har jag inte mätt mig någonannanstas på kroppen, så förhoppningsvis så har det försvunnit på nått annat ställe den här veckan som har gått..


så jag står still på -12,5 cm i midjan och -14,5 kg på 3 veckor!

nu bär det av till byn och sedan lule.. :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 11 februari 2011 10:47

ja, då var det en ny dag igen då :) och idag äre dags för midjemått!

bara Birgitta som har vågat sig på att gissa än då länge.. kanske kommer in nån fler gissning i detta inlägg? hehe..

ska cykla en vända och sedan duscha, sedan äre dags för midjemåttet.. :) så om ni vill gissa har ni en timme på er.. haha


annars så väntar vi på posten här hemma.. sedan ska vi ner på byn en sväng, Carina ringde från röda korset å sa att de hade ett skrivborde inne.. så hon skrev mitt namn på de så ska vi ner å kika på det idag, men för 30 kr så äre säkert värt de..

efter de så ska vi troligast till lule å köpa lite grejer..


men nu mot cykeln! =)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards