Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Ida Söderblom - 7 februari 2011 23:09

jag tog ju kort på smyckestavlan idag :) tänkte bara visa er en bild innan jag hoppar i sängen och begraver näsan i boken ;)

Smyckestavlan med en bråkdel av alla örhängen!


Tyvärr så vart den ju inte så bra som jag hade hoppats.. tyget är för "hårt" så när man ska sticka igenom örhängeskrockarna så vill de till att böja sig.. men nu jag köpt ett annat tyg, eller en pläd som var av rätt kvalite ;), som vi ska klä om den med och hoppas på att det funkar bättre..

för isf blire både snyggt och praktiskt att få upp dem på vägen!

så fattas det bara nå för halsband och armband, men nog hittar jag på nå till de med ska ni se.. hehe :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 7 februari 2011 22:59

jäss! en till dag avklarad och vi närmar oss sakta men säkert mitten av resan fram till operationen.. det har gått bättre med maten idag, så fort jag är klar här ska jag gå och trycka i mig mål 4 för dagen..

bara två dagar kvar till första vägningen!


annars har vi inte gjort nå speciellt idag.. stökat på lite här hemma, varit i garaget, ätit och tittat på tv.. nu ikväll var vi iväg och hämtade lite radiogrejer som Eriik behöver till sambandet på rallytävlingen.. vart erbjuden att ta en hund på foder, en 3årig borzoi, rysk vinthund.. vi ska fundera på saken iaf :)


men nu ska jag gå å sova, eller snarare.. läsa ;) haha.. när jag väl börjat med en bok så har jag svårt att sluta..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 7 februari 2011 19:42

Här kommer en bild på rasselarmbandet jag har knåpat ihop åt mig själv :) började ju för ett tag sedan med hade inte tillräckligt med hattpinnar hemma.. det fick å nästan 200 pärlor och pinnar.. heheh :) hyffsat nöjd iaf!

  Rasselarmband!


har gjort liknande armband åt andra förut.. men nu vart det ett till mig själv! :) men håller på med ett till nu, fast det blir en present till nån där ut!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 7 februari 2011 14:07

jaa, har precis klippt min älskade sambo för andra gången :) måste säga att det vart bättre den här gången, inga kala fläckar ;) haha.. man lär så länge man lever.. 


har även gjort klart ett armband idag.. till mig själv, hör å häpna! :) ni får se bilder på det senare.. har inte lagt in dem på datorn ännu..

men nu bär det av ner på byn en sväng för lite pappersarbete..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 7 februari 2011 10:24

Dag 19 har tagit sin början, en kall början, rikitgt kall! jag hade ju tänkt kliva upp tidigt, äta nå och sedan gå en promenix..

men när termometern visar minus 20 så försvann min vilja att gå ut, så jag kröp ner under täcket igen.. och där ligger jag än!


våran pellets tog slut igår, som vanligt köper vi i sista stund, tillåmed efter sista stund.. så igårkväll och nu äre iskallt i huset.. Eriik kom precis hem från sågen med en pall, så han håller på att bära in några säckar nu så vi kan starta upp pannan..

ska bli roligt å se om det går nå mindre pellets nu när "panngubben" har varit här och ställt in brännaren.. vi kan ju iaf hoppas :)


nu ska jag övertyga gubben min om att ge mig "frulle" på sängen, för det är ju bara här under täcket som det är varmt ;) hehehe..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards