Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Ida Söderblom - 22 februari 2011 16:46

äntligen har jag kommit ihåg att ta upp internetmojen i lägenheten :)

en till dag har börjat, eller.. halva har ju redan passerat.. hehe :)

annars har vi inte gjort så mycke dag.. varit hos mommo och hälsar på, en sväng på birsta och nu har vi precis ätit middag..

jag passade på att skämma bort min älskade mor lite och lagade mat till henne och Eriik :)


har även köpt lite mer diet-soppa, men jag kan lova er att jag är SJUKT LESS! jag skulle nog kunna göra nästan vad som hellst för en rågkusse med leverpastej och gurka med ett glas mjölk! ;) haha


ikväll äre iaf hockey :) vi har tyvärr inte ekonomin till att gå på matchen, så därför åker vi upp till Satu och sällskapar med henne ikväll och ser matchen där.. lite roligt när det är Timrå-Luleå.. ;)

men nu ska vi ner till lokalen och hjälpa mammi fixa iordning inför årsmötet de ska ha, samt att Eriik ska kolla på nån dator som bråkar..

pussspuss

Av Ida Söderblom - 22 februari 2011 00:07

Äntligen en till dag avklarad! =) mötet med dietisten gick bara bra.. Nu är vi framme i Sundsvall och det är dags att sova.. Bloggar från Eriiks mobil, inte det lättaste vill jag lova.. Haha.. Glömde givetvis mobila bredbandet i bilen.. nattinatt och sov gott så hörs vi imorgon =) pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards