Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Dag 35 av 42 avklarad!

Av Ida Söderblom - 23 februari 2011 23:55

en till dag går mot sitt slut, och jag blir mer och mer nervös!


men idag har varit en bra dag.. vi har hunnit med att träffa många, även om det inte alltid blir lika länge på varje ställe..

först så var vi iväg och träffade Gun, min kusin Carro hann komma hem hon med.. länge sedan jag träffade dem båda.. och Carros lägenhet har jag inte varit till sedan morbro dog, då vi hade begravningsfikat där.


sedan vart det en sväng till Bredsand.. var hem till Sari och satt där en stund å pratade om allt å inget, mest om allt kanske?

näe, men som jag berättade tidigare så har även hon gjort operationen.. det är ibland lite lättare att få prata med nån än att bara läsa bloggar och de papper man får från kirurgen.. sedan fick jag lite kläder av henne! =D för små nu, men jag kommer snart i dem ska ni se.. jätte tack för det!


eftersom vi var i Bredsand så passade vi även på att hälsa på hemma hos Sassa.. åååh så jag har saknat dig min älskade vän! det är så skönt att bara få sitta och prata, bara vara! jag hoppas hoppas hoppas av hela mitt hjärta att du kan komma upp och hälsa på oss snart! :)


det är vad vi har hunnit med idag.. imorgon äre full rulle igen, alltid mycket som ska hinnas med när vi väl är här "hemma" i Sundsvall..


min snygging till sambo ligger redan och sover här i soffan, bakom ryggen på mig.. men jag kan inte.. nu när operationen närmar sig så blir tankarna mer å mer så att de vandrar iväg och jag blir mer å mer nervös..

och jag tänker inte sticka under stolen med att tanken "tänk om jag inte vaknar upp igen" flyger igenom min skalle då och då..


Ikea står på menyn imorgon, samt hinna med att träffa både vänner och familj :) jag önskar jag inte behövde sova och äta, då skulle jag hinna med mycket mer när jag väl är här nere.. haha..

men nu ska jag väl ta å försöka sova iaf.. men först ta hand om mina dumma utslag! :( de vill inte ge med sig, snarare att de har blivit lite värre igen..


imorgon äre dags för vikt igen.. men eftersom vi är här nere hos mamma så blire på hennes våg.. egentligen så ska man ju hålla sig till samma, men den andra står på vc i pite, kanske lite väl långt bort ;) sedan tycker jag inte det kan skilja så hemskt mycket mellan två vågar, eller?

ska även ringa kirurgen och rapportera in vikten och höra mig för om utslagen är något som kan sätta stopp för min operation.. 


nattinatt och sov gott!

pusspuss

 
 
Annci

Annci

24 februari 2011 09:06

Wow, tiden rinner iväg. Vad duktig du är. Jag är på fullt allvar DJUPT imponerad.

Nu väntar jag med spänning på dagens vikt.

Det kan skilja mycket på vågar (+-3 kg har jag varit med om). Så hade jag varit du hade jag tagit mig ner till en VC på plats istället och bett att få låna deras våg.

Ha det så bra!

http://www.hultstrom.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards