Alla inlägg under februari 2011

Av Ida Söderblom - 3 februari 2011 06:15

jääääs! 2 veckor avklarade, idag går vi in i vecka 3! :)

jag kan inte påstå att det går lättare och lättare, snarare så äre samma hela tiden.. vissa dagar går jättebra, vissa inte alls.. humöret är verkligen upp å ner, och jag fryser exakt hela tiden!


men nu ska jag äta lie broccoli&basilika soppa.. sedan bär det av till Boden!

idag är sista dagen på taxikursen, tror vi ska ha massa kartläsning.. bara hoppas att det går bra.. känner att jag inte riktigt hänger med i huvudet hela tiden nu när jag bara äter de här ersättningarna, men de sa hon på sjukhuset, att de kunde bli så..


äta, klä sig, borsta tänderna och sedan iväg!

önska mig lycka till :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 2 februari 2011 21:36

Nu mina kära vänner så tänker jag gå och sova! Är sjukt trött, har varit nära att somna flera gånger i soffan under mina älskade matprogram, då äre illa :P


Men imorgon, då går vi in i vecka 3! =) med andra ord 2 avklarade veckor.. på fredag äre dags att mäta midjemått och nästa torsdag äre vägning :P

men nu duschen och sedan sängen, så kanske jag är lite piggare imorgon.. sista dagen på taxikursen, peppa och plugga!


ni får ursäkta att det varit en "tråkig"-blogg dag.. men, alla har vi våra dagar..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 2 februari 2011 21:00

haha.. glömde ju att visa bilderna på Eriiks hockeysminkning ;)

 

 

Av Ida Söderblom - 2 februari 2011 18:57

uuuh.. idag är en sån där jobbig dag.. eller, ikväll är en sån där jobbig kväll.. jag är sjukt sugen på mat.. inte av anledningen hunger, för jag är inte hungrig.. men att få känna smaker, att få tugga och njuta.. men har jag inte fuskat en enda gång hittills, inte ens en smula bröd, så tänker jag inte göra det nu heller..


imorgon är sista dagen på taxikursen, och jag vet inte om jag egentligen lärt mig nå som jag inte redan kunde? men imorgon äre mer kartläsning, den delen av provet som jag oroar mig för mest.. så det blir att ringa och boka tid imorgon eller på fredag.. sen äre bara hållat tummarna :)


nu ska jag äta lite Nutrilett Kycklingsoppa och fortsätta med smyckestavlan innan Halv åtta hos mig börjar.. :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 2 februari 2011 06:22

Dag 14 startar även den med en soppa, sen äre bara borsta tänderna, klä sig och hoppa in i bilen.. men jag är sjuktare än sjukast trött idag.. och illamående.. :(

men men, önska mig lycka till på kursen..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 1 februari 2011 23:00

Ja, nu går dag 13 mot sitt slut.. och imorgon har det gått två veckor! :) det går framåt.. härligt!


har gjort en fläskpannkaka till snyggingen min ikväll.. satt och läste en massa matbloggar och alla verkar ha gjort just fläskpannkaka de senaste dagarna.. :P och eftersom vi hade ägg i kylskåpet och bacon så vart det en sån här med.. haha..


men nu ska jag gå och sova, så jag orkar upp till kursen imorgon, blir att göra klart smyckestavlan imorgon istället.. eftersom vi var 4 st som åker från Älvsbyn så ska vi sammåka, så jag ska möta upp dem vid taxi kl 7 imorgon.. :)

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 1 februari 2011 20:57

pust! har precis betalat våra räkningar, sent - jag vet.. alltid en lättande känsla när man vet att det är gjort, att man har betalat sina skulder och allt.. även om det inte är mycket kvar att leva på, så måste vi spara spara spara spara..


för nästa månad så vet vi inte om Eriik får nå pengar alls.. och eftersom jag bara har aktivitetstöd så är inte det många kronor :(

dessutom kommer jag vara sjukskriven den första delen av mars.. så sista mars lär det vara ännu värre.. så.. denna månad äre snåla snåla snåla snåla! tur att banken förstår att vi sitter i en lite knivig sits just nu..


vi har handlat hem lite mat iaf.. men mina ersättningar blir dyra, men jag har så jag klarar mig denna vecka iaf, och förhoppningsvis nästa oxå..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 1 februari 2011 19:30

Nu är det ett av mina favoritprogram på tv, Halv åtta hos mig! =) hehe..

håller på med smyckestavlan, men tyget är tyvärr för "hårt".. krockarna vill inte igenom.. provade på tygaffärn, å då gick de bra.. men nu när det är spänt på ramen så var det inte lika bra :(

men det får duga så länge.. blir till att byta ut det sen iaf, tjorvigt at behöva "bråka" dit alla örhängen :( men men.. nu titta tv! :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards