Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

På operationsbordet!

Av Ida Söderblom - 3 mars 2011 10:47

Just nu ligger jag troligast på opertionsbordet, och vi får väl hoppas att allt går bra!? :)
Detta inlägg har jag skrivit färdigt sedan innan, min älskade sambo kommer att publicera det och kanske även skriva några egna ord?

Jag vill bara tacka er alla för att ni har funnits där för mig, stöttat mig och följt mig hela vägen! Hoppas ni även kommer finnas där efter operationen och hjälpa mig att anpassa mig till mitt nya liv.

Det är några som har frågat om min startvikt, men jag har valt att inte publicera den ännu. Som ni säkert förstår, men tanke på att jag redan gått ner 25 kg, är att min övervikt är STOR, fetma. Men detta ska vi ändra på! :) När jag själv har accepterat min startvikt, när jag känner mig mogen att erkänna, då kommer ni att få veta, det lovar jag er!

Vi hörs när jag känner att jag kan och orkar!
Pusspuss

- - -

Erik: Klockan 09:00 var det så dax. operationen kommer ta ungefär 90 minuter och borde därför vara klar alldeles snart.. fast det kommer nog dröjja ytterligare några timmar innan vi får veta hur hon mår. kommer skriva så fort jag vet mer..


Men vi önskar henne lycka till..


//erik

 
 
Ingen bild

MLI

3 mars 2011 10:57

Du är GRYM Iduus!

 
Linda

Linda

3 mars 2011 11:26

Hoppas verkligen allt går bra, vi väntar med spänning. Du har varit så duktig Ida. Lycka till med allt.

http://tisseltassel.webblogg.se

 
Erika

Erika

3 mars 2011 12:22

Hoppas att operationen blev lyckad och att du mår bra. Kramar från oss!

http://aakiree.blogg.se

 
Ingen bild

Timon

3 mars 2011 14:07

Hjärta.. (L)

 
kusin vitamin

kusin vitamin

3 mars 2011 15:06

hoppas allting gått bra gumman.... tänker på dig... skicka ett sms iaf så man vet att du lever. STOR PUSS

http://www.carroliten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards