Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Lyckad lördag :) - 16801 steg

Av Ida Söderblom - 20 mars 2011 00:07

det har verkligen varit en lyckad lördag idag! :) har hunnit med nästan allt jag ville, det enda som inte blivit av är lite geocaching..

men det kan jag leva utan när jag har hunnit träffat massa fina vänner, och dessutom samlat på mig hela 16801 steg! :)


 

Klockan hann bli över midnatt, så jag var tvungen att gå in i minnet och fota dagens steg, därför som det inte står något klockslag på dagens bild..


Vi började dagen med att rota runt i källaren, hittade massa videoband som vi ska göra om till dvd, bla från när jag var liten :)

Hittade även en kartong med jeans, så nu har jag något att krympa ihop till =D


Sedan vart det en promenix till Birsta igen, träffade Miche och hans tjej.. vart lite spring i Birsta City och sedan fika på Ikea då det var dags för lunch för min del.. kändes lite pinsamt att sitta där och äta barnmat ;) men det gick bra..


Efter det kom söta Kaka med sin dotter Cindy.. vi gick mest bara runt i Birsta City å surrade.. :) åt lite mellis och delade tankar.. Saknar våra långa samtal i budbilarna vännen min!


Middag vart det med mammi och min älskade sambo, lasagne! :) Fastande lite framför tvn och datorn, men efter det packade vi mellis och begav oss ut till bredsand och min älskade "lillasyrra" Sassa! =D

Tyvärr sov barnen, men samtidigt vart skönt så vi fick en stund för oss själva.. Eriik installerade lite spel åt henne på datorn.. Skönt att bara få vara och sitta å surra surra surra precis som förr!


Hoppas verkligen ni kan komma upp och hälsa på oss i sommar, för sovplats i vårt "lilla" hus är då det minsta problemet ;)


Nu är jag så trött så jag håller på att somna över tangentbordet.. Men som ni läser så handlar det om en massa planering med mat just nu, jag har ändå börjat komma in i det ganska så bra.. Barnmatsburkar och risifrutti lättsockrad är perfekta mål att ha med sig i ryggan :)


Imorgon blire en tidigt sväng till brorsan, sedan blire packa bilen och bege oss hemöver.. Kommer sakna Sundsvall och alla vänner, men samtidigt saknar jag "mitt" hem..

Nattinatt och sov gott!

pusspuss

 
 
Ingen bild

Maria

20 mars 2011 00:23

Låter som en aldeles fantastisk dag!!! Vad härligt!! :)

 
Helena

Helena

20 mars 2011 09:29

Ja säger bara WOW....så duktig du är med dina steg. jag önskar jag gick lika mycket,men jag får träna på kvällarna på min crosstrainer. Vi ska snart ha ett tävlingpå jobbet då vi ska ska gå till Bacelona..haha...den går mest hela veckan vinner något pris,du hade vunnit lätt:)!!
Vi får se hur fort vi kan gå ner it,några tyckte väl att vi skulle åka er dit sedan,hade varit häftigt:)
Du är super duktig och kämpar på,snart kommer även din stora belöning,,EN ny garderob:) kram till dig//Helena

http://www.hea71.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kaka

20 mars 2011 15:37

Tack för att du finns fina kaka!
Jag saknar allt tok vi haft för oss både på jobbet å hemma !
Sen vill jag återigen tala om hur jävla bra du är och vilket fantastiskt jobb du gör <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards