Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

gym och promenix! :)

Av Ida Söderblom - 15 augusti 2011 20:50

jäääs! det gick riktigt bra på gymmet idag.. eller, jag valde att ignorera att det gjorde ont från början, för jag vet att när jag väl har blivit riktigt varm och mjuk i musklerna så går det över..

men just nu känns det inte skönt.. men men.. önskar Eriik var hemma och kunde massera mig ordentligt!


körde hela mitt gympass idag.. ökade på vikten på 2 maskiner och fick riktigt järnsmak i munnen efter rodden som jag alltid kör i slutet av passet.. men vet ni, jag var sjukt jävla nöjd! :)


sedan var det bara duscha, äta lite lunch och sedan vart det en promenix med Johanna :) 4,8 km och 497 kcal brända :)

På byn finns det en slinga som heter Hälsans Stig, den är ca 4 km enligt skylten.. så vi passade på att gå den idag..


 

Sedan vart det en timmes plockning av svartvinbär innan vi åt middag hos Eriiks föräldrar.. och för er som kanske har missat det så är Johanna Eriiks syrra :)


nu ska jag gå och fortsätta bråka med vår tvättmakin.. :( man måste klicka på resetknappen ca 5 ggr på en timme.. den bara jävlas :( ny tack!

pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards