Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Känslan av att känna sig fin..

Av Ida Söderblom - 5 september 2011 22:46

Visst får man känna sig lite fin ibland? :) för första gången på länge så kände jag mig faktiskt ganska så fin i lördags.. jag älskar mina nya skor!

och vilken tur jag har som har en mammi som stickar benvärmare och handledsvärmare åt mig när jag fryser så mycket som jag gör nu.. perfekt! :)

ska köpa nå garn så ska hon få göra fler åt mig i nå andra färger..


-47,8 kg och nya skor.. wiihoo! :)

 
 
Ingen bild

Ulla..!!

5 september 2011 23:11

Gud vad fin du är Ida....å vad det syns så väl att du har gått ner i vikt, det riktigt lyser ju om dig...riktigt vacker är =))
Jag la märke till att den där tunikan du har på dig på kortet har du ju på dig på din presbild här på bloggen, ser du inte skillnaden hur den sitter på dig....OJ OJ OOOOOOJ säger jag bara=))
Tjusiga skor förresten...å ben och handledsvärmare oxå =))

Kram påre gumman

Ida Söderblom

5 september 2011 23:40

Tack Ulla! :) tänkte inte på att jag hade en bild på mig själv i samma tunika.. men blind som jag är ser jag inte skillnaden som alla andra verkar göra.. men det kommer väl :)
kraam!

 
Ingen bild

Alexandra S

5 september 2011 23:19

Fin du är gummsan! :)

Ida Söderblom

5 september 2011 23:39

Taack :)

 
Ingen bild

Maria

7 september 2011 11:30

Snygging!!!:)

Ida Söderblom

7 september 2011 14:50

Tack Maria! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards