Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Ida Söderblom - 16 maj 2012 19:41

uuuh, så jag är tröööött! känns som jag skulle kunna sova hela veckan fram till att Eriik kommer hem igen.. :/

mitt järnvärde är bra, men lilla Bäbbe tar väl ut mamma sin.. sedan kommer det väl kanske lite efter från Sundsvallsresan, det blir alltid lite mindre sömn då, framförallt sämre sömn, och sedan var vi i stugan 2 dagar å städade och tömde..


just därför tror jag att jag bara ska vara hemma imorgon, plocka undan lite, vila och gå nån promenix.. hade lust att åka ner på hundutställningen och kika, men både smhi och yr säger regn imorgon.. å då äre inte så huuua roligt att stå i parken å kolla på hundarna.. så vi får väl se vad vädergudarna säger..

nu ska jag iaf krypa ner under täcket med en bok, så får vi väl se om jag somnar med den på näsan efter första sidan eller om jag kanske orkar ett kapitel iaf ;)

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards