Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Ida Söderblom - 20 maj 2012 22:55

Inatt och en natt till.. sedan får jag sova i famnen i en heeeeel vecka, jag behöver inte berätta att jag längtar va? :) det tragiska är att veckan då Eriik är hemma verkligen flyger fram, och den vecka han jobbar är segare än snigelslem utblandat med sirap..

men snart, snart är han hemma igen!

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 20 maj 2012 20:30

idag har jag iaf varit lite kreativ :) kokat jordgubbssylt, färdigställt några smyckes beställningar, gjort en banankaka, koka kycklinggryta så gubben får nå matlådor, gjort ren ugn och micro, diskat undan, plockat lite här å där.. :)

imorgon blire att sota ur pannan och sopa ihop lite i pannrummet eftersom sotaren kommer på tisdag, å då vill man ju ha lite fint där han ska rota iaf ;) haha..


har även fyndat en begagnad byrå via en sida på fejjan.. :) kikat efter en länge, hade tänkt köpa en ny på Ikea om jag inte fick tag i någon begagnad men det är ju en bit att köra till Happis.. så det var ju perfekt att det var en tjej på byn som ville sälja sin.. får ta med mig gubben för å hämta den på onsdag.. perfekt! :)


eftersom det inte verkar vara nå vettigt att se på tvn så slår jag väl på ännu ett avsnitt av One Tree Hill, snart är även andra säsongen genomplöjd.. :P haha..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards