Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Ida Söderblom - 2 maj 2012 21:37

tog mig en rask promenix genom byn.. även om solen hade gått ner, och blåsten gjorde mina kinder röda så var det riktigt skönt! :) när jag kommit lite mer än halvvägs så fick jag en "konstig" känsla i nedre delen av magen.. kanske var det Sesamfröet som la sig på något konstigt sätt?


nu blir sängen, imorgon kommer kanske vår uppvärmning inför nästa vinter hem till oss, så då har vi lite jobb framför oss.. kapa, klyva, lada in, stapla, bära in i huset å elda :P

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 2 maj 2012 19:55

hur kommer det sig att glada nyheter ofta för med sig dåliga nyheter? vi hade ju hoppats på en kortvecka bort för Eriik, att han skulle komma hem på fredag, att vi skulle köra 140in på crusingen i Pite på lördag och att vi skulle hinna städa ihop på gården tillsammans under söndagen.. men icke.. den dåliga nyheten är att så blir det inte, utan Eriik kommer hem på tisdagkväll nästa vecka.. men till den glada nyheten, han ska börja jobba 7 dagar vara ledig 7 dagar =D så på de sättet äre självklart en en jättebra nyhet.. men ändå tråligt när planer går i stöpet och det blir fler nätter än man tänkt ifrån varandra..

men nu ska jag bege mig ut på den dära promenixen jag pratade om tidigare idag, fastnade framför supermario 3 på 8bitars så den blev aldrig av imorse ;) haha..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 2 maj 2012 09:58

trött trött trött trött.. uuuh, jag är inte annat än trött just nu.. mitt järnvärde var bra sist, riktigt bra, så de borde inte ha hunnit att sjunka så mycket på så kort tid att det är det som är grunden till min trötthet..

men solen kikar fram mellan molnen, det är 9,5 grader varmt i skuggan.. dock så blåser det en del, men jag hade tänkt ta mig en promenix genom byn ändå, kanske solen gör mig lite piggare :)


måste fundera ut vad jag ska äta till middag oxå.. kolla igenom vad som finns i frysen, och vad jag är sugen på.. har haft så dålig matlust den senaste tiden.. :(

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards